smartklub.pl
[C453] Wydech Akrapovič, Eisenmann, Borla, Eltec - Wersja do druku

+- smartklub.pl (http://smartklub.pl)
+-- Dział: Smart - rady i porady (http://smartklub.pl/f-smart-rady-i-porady--54)
+--- Dział: Model C453 - smart fortwo (http://smartklub.pl/f-model-c453-smart-fortwo--125)
+---- Dział: Technika (http://smartklub.pl/f-technika--129)
+---- Wątek: [C453] Wydech Akrapovič, Eisenmann, Borla, Eltec (/t-c453-wydech-akrapovi%C4%8D-eisenmann-borla-eltec--17243)

Strony: 1 2


[C453] Wydech Akrapovič, Eisenmann, Borla, Eltec - plesniak - 17.12.2017

Trochę poszukałem i popytałem. Znalazłem Akrapovič bo są w stanie zrobić to co chce i pomimo braku na ich stronie smarta to już do 453 robili wydech. CO chcę? Katalizator zostanie, zrobiłbym pełen przelot bo nie będzie oporów na wydechu. Z innych opcji pozostała Borla - pomimo, że to USA to wychodzi taniej. Jest też Eisenmann ale oni na smarta kręcą nosem. No i na koniec FOX ale tam nie ma pełnego przelotu. Wiem, że eltec pewnie zrobi pełny przelot ale... właśnie dlaczego eltec jest taki tani w porównaniu z  Akrapovič czy Eisenmannem lub Borla?


[C453] Wydech Akrapovič, Eisenmann, Borla, Eltec - frygi - 17.12.2017

Bo nie zapłacisz za "nazwę firmy" na końcówce wydechu

Skoro robią układy do motorsportu to i tu dadzą radę


RE: [C453] Wydech Akrapovič, Eisenmann, Borla, Eltec - damiano.o - 17.12.2017

(17.12.2017, 00:23)plesniak napisał(a): Trochę poszukałem i popytałem. Znalazłem Akrapovič bo są w stanie zrobić to co chce i pomimo braku na ich stronie smarta to już do 453 robili wydech. CO chcę? Katalizator zostanie, zrobiłbym pełen przelot bo nie będzie oporów na wydechu. Z innych opcji pozostała Borla - pomimo, że to USA to wychodzi taniej. Jest też Eisenmann ale oni na smarta kręcą nosem. No i na koniec FOX ale tam nie ma pełnego przelotu. Wiem, że eltec pewnie zrobi pełny przelot ale... właśnie dlaczego eltec jest taki tani w porównaniu z  Akrapovič czy Eisenmannem lub Borla?
1. to co napisał Frygi.
2. Bo praktycznie 95% elementów tłumika robią sami (poza masą tłumiącą) i sami projektują pod założenia (czyt. oczekiwania) Klienta. Tłumik w El-tec powstaje od zera, włącznie z końcówkami (które na życzenie robią nawet w czarnym chromie) No i mają niższe koszty produkcji (mniej osób po drodze musi zarobić) Pleśniak po co szukać jak masz prawie na miejscu? Tym bardziej że widziałeś (i słyszałeś) jak u mnie zrobili

Tapnięte z SG NOTE 8
[Obrazek: 62974924ddbadb68d6a4f090b7041168.jpg][Obrazek: f22f27c45cadb6c6800fc953bb682203.jpg][Obrazek: 59d656e282be3cf47595bd1e9dc9f534.jpg][Obrazek: 0eb2e89ea6a36c0a7dbfb722f8ea68ef.jpg]


[C453] Wydech Akrapovič, Eisenmann, Borla, Eltec - ŁYSY13 - 17.12.2017

Paweł drogo nie oznacza dobrze .A tanio to zależy kto jak liczy .
Jeden gra w szachy z kości słoniowej a drugi z masy perłowej .Zawsze ostatni ma ostatnie słowo bo leci do bankomatu .
Widziałeś jak kolega ma zrobiony ?
Pozdrawiam Łysy 13


[C453] Wydech Akrapovič, Eisenmann, Borla, Eltec - plesniak - 17.12.2017

Co sądzicie o przelocie? Bardzo głośno będzie?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro


[C453] Wydech Akrapovič, Eisenmann, Borla, Eltec - ŁYSY13 - 17.12.2017

No raczej tak .Raczej na jazdę w trasie nie fajnie .
Będzie przerabianie dodatkowo koszt

Pozdrawiam Łysy 13


[C453] Wydech Akrapovič, Eisenmann, Borla, Eltec - Kanapa - 17.12.2017

(17.12.2017, 09:16)plesniak napisał(a): Co sądzicie o przelocie? Bardzo głośno będzie?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro


Pełen przelot - głośno, pół przelot - akceptowalnie.
Paweł - Eltech to manufaktura i robi na lekkim półlegalu dlatego cena jest jaka jest.
Żaden Niemiec, Angol czy Francuz nie wsadzi Customa bez papierów - pierwsza wnikliwa kontrola i papatki z dowodem rejestracyjnym.
Dopuszczenia / badania/ papierologia na tak zwany typ dopuszczony do użytkowania = $$$.
Elech i MG Sport mają podstawową zaletę: blisko na ewentualną przeróbkę / reklamacje.


RE: [C453] Wydech Akrapovič, Eisenmann, Borla, Eltec - damiano.o - 17.12.2017

(17.12.2017, 09:16)plesniak napisał(a): Co sądzicie o przelocie? Bardzo głośno będzie?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
A mówiłeś, że nie będziesz go wymieniał Co Cię podkusiło?

Tapnięte z SG NOTE 8


[C453] Wydech Akrapovič, Eisenmann, Borla, Eltec - PatiEK - 17.12.2017

Plesniak - jeśli bym robił wydech do 453, zrobiłbym coś na wzór ASpec z zaworem sterowanym podciśnieniem, aby przy lekkim gazie puszczał spaliny przez tłumik, a przy WOT tłumik omijał. Albo elektrozawór sterowany sygnałem z przepustnicy. Masz ciastko i zjadasz ciastko Wink


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


[C453] Wydech Akrapovič, Eisenmann, Borla, Eltec - frygi - 17.12.2017

(17.12.2017, 12:56)PatiEK napisał(a): Plesniak - jeśli bym robił wydech do 453, zrobiłbym coś na wzór ASpec z zaworem sterowanym podciśnieniem, aby przy lekkim gazie puszczał spaliny przez tłumik, a przy WOT tłumik omijał. Albo elektrozawór sterowany sygnałem z przepustnicy. Masz ciastko i zjadasz ciastko


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Chyba właśnie coś takiego robili w El-tec dla programu "Samochód marzeń "
Ma być w nowej serii


Menu