[C453] Wydech Akrapovič, Eisenmann, Borla, Eltec - Wersja do druku +- smartklub.pl (http://smartklub.pl) +-- Dział: Smart - rady i porady (http://smartklub.pl/f-smart-rady-i-porady--54) +--- Dział: Model C453 - smart fortwo (http://smartklub.pl/f-model-c453-smart-fortwo--125) +---- Dział: Technika (http://smartklub.pl/f-technika--129) +---- Wątek: [C453] Wydech Akrapovič, Eisenmann, Borla, Eltec (/t-c453-wydech-akrapovi%C4%8D-eisenmann-borla-eltec--17243) Strony:
1
2
|
[C453] Wydech Akrapovič, Eisenmann, Borla, Eltec - plesniak - 17.12.2017 Trochę poszukałem i popytałem. Znalazłem Akrapovič bo są w stanie zrobić to co chce i pomimo braku na ich stronie smarta to już do 453 robili wydech. CO chcę? Katalizator zostanie, zrobiłbym pełen przelot bo nie będzie oporów na wydechu. Z innych opcji pozostała Borla - pomimo, że to USA to wychodzi taniej. Jest też Eisenmann ale oni na smarta kręcą nosem. No i na koniec FOX ale tam nie ma pełnego przelotu. Wiem, że eltec pewnie zrobi pełny przelot ale... właśnie dlaczego eltec jest taki tani w porównaniu z Akrapovič czy Eisenmannem lub Borla? [C453] Wydech Akrapovič, Eisenmann, Borla, Eltec - frygi - 17.12.2017 Bo nie zapłacisz za "nazwę firmy" na końcówce wydechu Skoro robią układy do motorsportu to i tu dadzą radę RE: [C453] Wydech Akrapovič, Eisenmann, Borla, Eltec - damiano.o - 17.12.2017 (17.12.2017, 00:23)plesniak napisał(a): Trochę poszukałem i popytałem. Znalazłem Akrapovič bo są w stanie zrobić to co chce i pomimo braku na ich stronie smarta to już do 453 robili wydech. CO chcę? Katalizator zostanie, zrobiłbym pełen przelot bo nie będzie oporów na wydechu. Z innych opcji pozostała Borla - pomimo, że to USA to wychodzi taniej. Jest też Eisenmann ale oni na smarta kręcą nosem. No i na koniec FOX ale tam nie ma pełnego przelotu. Wiem, że eltec pewnie zrobi pełny przelot ale... właśnie dlaczego eltec jest taki tani w porównaniu z Akrapovič czy Eisenmannem lub Borla?1. to co napisał Frygi. 2. Bo praktycznie 95% elementów tłumika robią sami (poza masą tłumiącą) i sami projektują pod założenia (czyt. oczekiwania) Klienta. Tłumik w El-tec powstaje od zera, włącznie z końcówkami (które na życzenie robią nawet w czarnym chromie) No i mają niższe koszty produkcji (mniej osób po drodze musi zarobić) Pleśniak po co szukać jak masz prawie na miejscu? Tym bardziej że widziałeś (i słyszałeś) jak u mnie zrobili Tapnięte z SG NOTE 8 [C453] Wydech Akrapovič, Eisenmann, Borla, Eltec - ŁYSY13 - 17.12.2017 Paweł drogo nie oznacza dobrze .A tanio to zależy kto jak liczy . Jeden gra w szachy z kości słoniowej a drugi z masy perłowej .Zawsze ostatni ma ostatnie słowo bo leci do bankomatu . Widziałeś jak kolega ma zrobiony ? Pozdrawiam Łysy 13 [C453] Wydech Akrapovič, Eisenmann, Borla, Eltec - plesniak - 17.12.2017 Co sądzicie o przelocie? Bardzo głośno będzie? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro [C453] Wydech Akrapovič, Eisenmann, Borla, Eltec - ŁYSY13 - 17.12.2017 No raczej tak .Raczej na jazdę w trasie nie fajnie . Będzie przerabianie dodatkowo koszt Pozdrawiam Łysy 13 [C453] Wydech Akrapovič, Eisenmann, Borla, Eltec - Kanapa - 17.12.2017 (17.12.2017, 09:16)plesniak napisał(a): Co sądzicie o przelocie? Bardzo głośno będzie? Pełen przelot - głośno, pół przelot - akceptowalnie. Paweł - Eltech to manufaktura i robi na lekkim półlegalu dlatego cena jest jaka jest. Żaden Niemiec, Angol czy Francuz nie wsadzi Customa bez papierów - pierwsza wnikliwa kontrola i papatki z dowodem rejestracyjnym. Dopuszczenia / badania/ papierologia na tak zwany typ dopuszczony do użytkowania = $$$. Elech i MG Sport mają podstawową zaletę: blisko na ewentualną przeróbkę / reklamacje. RE: [C453] Wydech Akrapovič, Eisenmann, Borla, Eltec - damiano.o - 17.12.2017 (17.12.2017, 09:16)plesniak napisał(a): Co sądzicie o przelocie? Bardzo głośno będzie?A mówiłeś, że nie będziesz go wymieniał Co Cię podkusiło? Tapnięte z SG NOTE 8 [C453] Wydech Akrapovič, Eisenmann, Borla, Eltec - PatiEK - 17.12.2017 Plesniak - jeśli bym robił wydech do 453, zrobiłbym coś na wzór ASpec z zaworem sterowanym podciśnieniem, aby przy lekkim gazie puszczał spaliny przez tłumik, a przy WOT tłumik omijał. Albo elektrozawór sterowany sygnałem z przepustnicy. Masz ciastko i zjadasz ciastko Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk [C453] Wydech Akrapovič, Eisenmann, Borla, Eltec - frygi - 17.12.2017 (17.12.2017, 12:56)PatiEK napisał(a): Plesniak - jeśli bym robił wydech do 453, zrobiłbym coś na wzór ASpec z zaworem sterowanym podciśnieniem, aby przy lekkim gazie puszczał spaliny przez tłumik, a przy WOT tłumik omijał. Albo elektrozawór sterowany sygnałem z przepustnicy. Masz ciastko i zjadasz ciastko Chyba właśnie coś takiego robili w El-tec dla programu "Samochód marzeń " Ma być w nowej serii |