[454] Potrzebny schemat - Wersja do druku +- smartklub.pl (http://smartklub.pl) +-- Dział: Smart - rady i porady (http://smartklub.pl/f-smart-rady-i-porady--54) +--- Dział: Model 454 - smart forfour (http://smartklub.pl/f-model-454-smart-forfour--69) +---- Dział: Technika (http://smartklub.pl/f-technika--97) +---- Wątek: [454] Potrzebny schemat (/t-454-potrzebny-schemat--17771) Strony:
1
2
|
Potrzebny schemat - romilk - 30.05.2018 Witam. Borykam się z usterką już dłuższy czas. Ciągle mam tryb awaryjny. Silnik to 1,5 CDI i ciagle ma zbyt wysokie ciśnienie na kolektorze dolotowym. Wymieniony zawór upustowy, sprawdzona turbina, wymienione sterowniki klapek i przepustnicy, wyczyszczony kolektor i klapki chodzą bez oporów. Chwile po kolejnym rozebraniu dolotu i złożeniu na postoju wydaje się ze jest ok, ale po ruszeniu błąd wraca. Mechanicy rozkładają ręce i wszyscy dochodzą do wniosku ze wina jest po stronie wiązki do sterownika klapek. Nikt nie chce się podjąć naprawy, bo „brak schematów i trzeba przywalić cała instalacje”. Chciałem zrobić to sam, ale rzeczywiście nie mogę znaleźć żadnego schematu instalacji do tego auta. Proszę o pomoc we wskazaniu miejsca gdzie mogę takie schematy znaleźć. Naprawdę autko jest fajne i nie chce już więcej tracić nerwów na to, ze nie działa, jak powinno. Z góry dziękuje Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk RE: Potrzebny schemat - BASTOS - 30.05.2018 A może sterownik padł? Potrzebny schemat - romilk - 30.05.2018 Sterownik klapek wymieniony. Ewentualnie sterownik silnika, ale zanim zlecę wymianę kolejnej drogiej części chciałbym chociaż wykluczyć wadę wiązki. A do tego niezbędny jest schemat Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk RE: Potrzebny schemat - LAZY. - 30.05.2018 Jakie jest ciśnienie w kolektorze dolotowym? Od tego jest czujnik, pomiar z niego jest widoczny w star diagnozie. Wszystko można sprawdzić i patrząc na ekran komputera diagnozować dalej. Na pałę można połowę samochodu wymienić bez trafienia w sedno. Potrzebny schemat - romilk - 30.05.2018 Problem jest z klapkami, które nie wysterowuja się jak powinne. Wszystko jest poprawnie do momentu kiedy powinne się przymknąć. Nie robią tego i wychodzi przeładowanie, które powoduje wejście silnika w tryb serwisowy. Po rozebraniu dolotu i złożeniu wartości są ok, później w czasie jazdy jakby coś się rozlaczalo, bo już nawet nie widać na kompie wartości otwarcia klapek. Chcę po prostu wykluczyć uszkodzenie przewodu między sterownikiem klapek a ECM, po to potrzebny mi schemat Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Potrzebny schemat - Marek - 30.05.2018 Na logikę gdyby wiązka padła to by nie chodziło wcale a SD pokazało by stały błąd. A czym błędy sprawdzałeś jaki program? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Potrzebny schemat - romilk - 30.05.2018 Ostatnio to chyba była dekra albo coś takiego. Ale było wiele systemów i każdy mówił o sterowaniu klapkami kolektorze Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Potrzebny schemat - romilk - 30.05.2018 Tylko mi chodzi jedynie o schemat. Wiem ze to co mówi komputer nie wskazuje jednoznacznie na problem. Przerabiałem to dwa miesiące temu w BMW, gdzie po diagnostyce kazano mi wymieniać części za kilka k, a okazało się ze przewód był przełamany przy wahaczu. Naprawiłem to sam, ale miałem schematy. Do smarta nie mogę nic znaleźć Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Potrzebny schemat - Marek - 30.05.2018 (30.05.2018, 20:49)romilk napisał(a): Ostatnio to chyba była dekra albo coś takiego. Ale było wiele systemów i każdy mówił o sterowaniu klapkami kolektorze Te dzikie programy często pokazują zupełnie dziwne błędy nie związane z autem. Smart to trochę uparty jest zwłaszcza twój model tam chłopaki go oszukują w programach mówiąc że jest colt-em to trochę więcej błędów pokaże. Poczekaj może ktoś coś więcej wie i przeczyta to opisze coś. Ale z schematami to będzie raczej cieżko. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Potrzebny schemat - romilk - 31.05.2018 (30.05.2018, 21:19)Marek napisał(a):(30.05.2018, 20:49)romilk napisał(a): Ostatnio to chyba była dekra albo coś takiego. Ale było wiele systemów i każdy mówił o sterowaniu klapkami kolektorze Jakim programem jest najlepiej sprawdzać Smarta? Jest kilka do obsługi MB. Najlepiej jakby miał możliwość uruchomienia sterowników z poziomu komputera. Można by wtedy sprawdzić czy są sprawne. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |