[451] Kute tłoki i korby Smart 1.0 turbo Brabus - Wersja do druku +- smartklub.pl (http://smartklub.pl) +-- Dział: Smart - rady i porady (http://smartklub.pl/f-smart-rady-i-porady--54) +--- Dział: Model 451 - smart fortwo II (http://smartklub.pl/f-model-451-smart-fortwo-ii--67) +---- Dział: Tuning (http://smartklub.pl/f-tuning--92) +---- Wątek: [451] Kute tłoki i korby Smart 1.0 turbo Brabus (/t-451-kute-tloki-i-korby-smart-1-0-turbo-brabus--18806) Strony:
1
2
|
Kute tłoki i korby Smart 1.0 turbo Brabus - MarianWwa - 20.05.2019 Czy ktoś zakuwał silnik 1.0 w Smarcie Brabusie? Zamówiłem i czekam na taki zestaw tłoków i korb i chciałem zasięgnąć opinii kogoś kto może jezdzi na tym :pzdr Kute tłoki i korby Smart 1.0 turbo Brabus - Kanapa - 20.05.2019 W tym silniku raczej problem jest z odprowadzeniem ciepła po pałowaniu. Tunerzy raczej idą w układ wydechowy z dodatkowymi elementami odprowadzającymi nadmiar ciepła Poszukaj w CS Tuning. O zakuwaniu na forum nic chyba nie było. Popytaj Robsona - on najczęściej wymienia wrażliwe elementy w swoim 1.0. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Pro Kute tłoki i korby Smart 1.0 turbo Brabus - damiano.o - 20.05.2019 Po takim zabiegu będziesz musiał pomyśleć o tym co napisał Kanapa i dodatkowo o słabych punktach 1.0 turbo czyli 1. kolektor wydechowy - bo seryjny nie wytrzymuje temperatur; 2. szpilki głowicy - gdzie seryjne nie wytrzymują rozprężeń związanych również z temperaturą (w tej kwestii doświadczenie ma SmartGarage z Lubonia, Filip instalował jakieś specjalne) Pozdrawiam z RS Concept RE: Kute tłoki i korby Smart 1.0 turbo Brabus - MarianWwa - 21.05.2019 (20.05.2019, 22:17)Kanapa napisał(a): W tym silniku raczej problem jest z odprowadzeniem ciepła po pałowaniu. Tunerzy raczej idą w układ wydechowy z dodatkowymi elementami odprowadzającymi nadmiar ciepła RE: Kute tłoki i korby Smart 1.0 turbo Brabus - MarianWwa - 21.05.2019 (20.05.2019, 22:26)Odamiano.o napisał(a): Po takim zabiegu będziesz musiał pomyśleć o tym co napisał Kanapa i dodatkowo o słabych punktach 1.0 turbo czyli 1. kolektor wydechowy - bo seryjny nie wytrzymuje temperatur; Kute tłoki i korby Smart 1.0 turbo Brabus - Kanapa - 21.05.2019 Czy ja w tym tłumiku widzę przepustnicę? Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Pro RE: Kute tłoki i korby Smart 1.0 turbo Brabus - MarianWwa - 21.05.2019 (21.05.2019, 06:19)Kanapa napisał(a): Czy ja w tym tłumiku widzę przepustnicę? Tak jest :sterowanie z pilota pełnego przelotu z dwóch końcówek, lub na zamkniętym wydechu spaliny idą przez tłumik i tylka jedna końcówkę ; taki zabieg aby można było poruszać się w trasie bez straty na komforcie RE: Kute tłoki i korby Smart 1.0 turbo Brabus - PatiEK - 21.05.2019 Ja bym się pokusił o wsadzenie tam wastegatea z odpowiednią sprężyną - przy jeździe na półgazie by było cicho, głośno by było dopiero przy pełnym doładowaniu. I fakt - w komorze jest ciasno i będzie problem z odprowadzaniem ciepła. To bolączka wszystkich samochodów w układzie RR i MR. Wszelkie wywiewy by były na miejscu. Pomyśl o jakimś wydajnym intercoolerze wodnym. Kute tłoki i korby Smart 1.0 turbo Brabus - Kanapa - 21.05.2019 (21.05.2019, 07:17)MarianWwa napisał(a):(21.05.2019, 06:19)Kanapa napisał(a): Czy ja w tym tłumiku widzę przepustnicę? Posiadam od roku ten wynalazek. W moim przypadku tylko efekty dźwiękowe się zmieniają. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Pro RE: Kute tłoki i korby Smart 1.0 turbo Brabus - MarianWwa - 21.05.2019 (21.05.2019, 11:29)PatiEK napisał(a): Ja bym się pokusił o wsadzenie tam wastegatea z odpowiednią sprężyną - przy jeździe na półgazie by było cicho, głośno by było dopiero przy pełnym doładowaniu. Prawda, odprowadzenie ciepła to problem tego silnika, napewno będę myslal o tym. Co do intercoolera to myśle nad Airtec z dedykowanym wiatrakiem ,miałem w kilku autach IC tej firmy i zawsze było PRO. |