smartklub.pl
fortwo po zmianach - Wersja do druku

+- smartklub.pl (http://smartklub.pl)
+-- Dział: Nasze smarty (http://smartklub.pl/f-nasze-smarty--53)
+--- Dział: Pokaż swoje auto (http://smartklub.pl/f-pokaz-swoje-auto--62)
+--- Wątek: fortwo po zmianach (/t-fortwo-po-zmianach--4897)

Strony: 1 2


fortwo po zmianach - slawjas1 - 26.09.2012

Witam wszystkich szczęsliwych posiadaczy SMART-ów. Jestem nowy na forum i odrazu prezentuję swoje FORTWO ad.2001.
Auto przeszło malą rekonwalescencję estetyczną. Oto kilka zmian:
- panele zewnętrzne i oświetlenie od modelu po lifcie
- lampy przednie cześciowo pomalowane wewnątrz na czarny kolor ( oczywiście bez części odblaskowejSmile )
- rama stalowa w kolorze czarny mat z gamy LAMBORGINI GALLARDO
- panele w kolorze biala perła mat z gamy LAMBORGINI GALLARDO
- felgi alu SPORTIVA czarny mat
- zaciski i bębny hamulcowe biała perła
- lusterka zewnętrzne carbonowe ( carbon twill 3k )
- klamki zewnętrzne carbonowe
- obudowa licznika carbonowa
- ciężkie fotele fabryczne zamienione na kubelki BIMARCO + pasy szelkowe ( bardzo wygodne)
- całosć niebieskiej tapicerki zostala poflokowana na kolor szaro-czarny
- zostały zainstalowane w specjalnie przygotowanych zabudowach głośniki firmy HERZ i radio PIONEER pod siedzeniem aktywny subwoofer FOCAL ( calość gra bardzo przyjemnie dla ucha )
Co o tym myślicie, czy nie przesadzone a może coś zmienić.
Zdjecia zostaly wykonane w studio fotograficznym Roberta Brykaly.
Czekam na wasze opinie i sugestie.


RE: fortwo po zmianach - krzyss - 26.09.2012

No profi robota ! podoba mi sie bardzo Smile

A odpycha sie to autko jakos ? Smile


RE: fortwo po zmianach - ŁYSY13 - 27.09.2012

Bardzo ładnie . Jeszcze kierka z łopatkami .Ta jakoś tak sobie . Kłopot na badaniu
Pomalował bym jeszcze lewarek i boki tunelu .Zerknij gdzieś jest pokazany na forum smart Łysego


RE: fortwo po zmianach - DaSza - 27.09.2012

Wszystko wygląda pięknieSmile
Tylko kolego moim skromnym zdaniem brak poduchy w Smarcie to oryginalna próba sekukuWink
Pamiętaj, że Smart ma konstrukcję prawie jak klatka, a poducha w takim razie dużo daje.
Wygląd, wyglądem ale czy Twoje życie i zdrowie nie jest ważniejsze?


RE: fortwo po zmianach - PKO - 27.09.2012

Bardzo ładnie wygląda , też bym się tylko kierownicy przyczepił Wink pozdrowienia z Pomorza BeerBeerBeer


RE: fortwo po zmianach - slawjas1 - 27.09.2012

Narazie serce auta to 600T 55KM, lecz w planach jest przeszczep na 700T.
tunel też jest poflokowany a kółka na bokach tunelu w kolorze paneli ( nie widać tego na fotkach ), do kiery zamówione sa przyciski SPARCO do zmiany biegów ( może to nie łopatki ale spełnię swoje zadanie ).
brak poduchy to oczywiście jakaś forma sportów extremalnych, dlatego są pasy cztero punktowe, zależalo na zmnieszeniu wagi auta, niema poduch - 5 do 7 kg, fotele fabryczne -około 50 kg, pasy fabryczne -3 do 5 kg, brak jest równierz orginalnej wykladziny na podlodze która warzyła ze 30 kg, ta obecna to hand made zresztą jak wszystko od malowania do tapicerki zrobiłem w swoim warsztacie na bialołęce, oprócz elementow carbonowych ktore wykonała zaprzyjaźniona ze mną firma MOTOCARBON.PL, zdjęcie około 100 kg przy 55KM mocy daje się odczuć.


RE: fortwo po zmianach - DaSza - 27.09.2012

To zapraszamy na jakiś spocik i zobaczymy to cudeńko w realuSmile


RE: fortwo po zmianach - krzyss - 27.09.2012

(27.09.2012, 06:19)slawjas1 napisał(a): to hand made zresztą jak wszystko od malowania do tapicerki zrobiłem w swoim warsztacie na bialołęce,

Jejku, ile ja bym dal za taki warsztat, dopiero bym modzil Smile


RE: fortwo po zmianach - RobsonWawa - 27.09.2012

[attachment=3108]


RE: fortwo po zmianach - obwd-crash - 27.09.2012

Miłe dla oka, mniej bezpieczne dla kierującego - pomimo pasów szelkowych - chyba że należycie dopinane /max docisk do fotela/.
Dobrze, że sam jesteś zadowolony z tego co zrobione w aucie. Zawsze znajdzie się ktoś komu akurat to nie będzie w smaku no ale o gustach się podobno nie dyskutuje. Dobre jest to co się komu podoba i BASTA Evil or very mad.

Wracając zaś do zmniejszenia masy, faktyczną wielkość-spadek poznałbyś po ważeniu auta przed i po modyfikacjach.
Podane przez Ciebie 50 kg dla siedzeń to znaczna przesada, każde z nich waży po niecałe 16 kg plus po niecałe 2 kg podstawa. Dodatkowo założyłeś inne zatem zyskałeś nie 50 kg ale znacznie poniżej 30 kg.
Jeżeli zamieniałeś koła stalowe na alu to uzysk na każdym z kół jest poniżej 2,5kg czyli razem poniżej 10 kg.
Dodatkowo po wymianie wykładziny założyłeś swoją która też coś waży, nie zyskałeś na tym 30 kg.
Sumując, dobrze, że czujesz poprawę osiągów i jest Ci z tym dobrze,

Tak trzymaj, potrzeba pozytywnie zakręconych ludzi a nie
wiecznie niezadowolonych.


Ad. post.: #13: Co do bezpieczeństwa: można się nie tylko przewrócić lecz i całkiem nieźle połamać wstając z łóżka Laughing


Menu