451 Numer kabelka do podłączenia łopatek - Wersja do druku +- smartklub.pl (http://smartklub.pl) +-- Dział: Smart - rady i porady (http://smartklub.pl/f-smart-rady-i-porady--54) +--- Dział: Model 451 - smart fortwo II (http://smartklub.pl/f-model-451-smart-fortwo-ii--67) +---- Dział: Technika (http://smartklub.pl/f-technika--91) +---- Wątek: 451 Numer kabelka do podłączenia łopatek (/t-451-numer-kabelka-do-podlaczenia-lopatek--9815) |
451 Numer kabelka do podłączenia łopatek - Nygus - 27.01.2013 Witam podaje numer kabelka potrzebny do montażu kierownicy z manetkami do smarków z lat 2007-10 tzn. przed liftem A 451 546 01 15 koszt w SC 53 zl bezcenne RE: 451 Numer kabelka do podłączenia łopatek - RobsonWawa - 27.01.2013 A4515405105 A4515405205 Powyżej zaś są numery kabelków potrzebne do łopatek w poliftowych 451 > 2011 RE: 451 Numer kabelka do podłączenia łopatek - Qubek - 01.02.2013 Czy kierownica z łopatkami w 451 wymaga aktywacji w serwisie? Czy Airbag ze starej kierownicy pasuje? Czy do jej montażu potrzebne jest coś poza tym kabelkiem? Czy montaż jest bardzo skomplikowany, czy sam dam sobie z tym radę? Czy ta kierownica będzie pasowała? - sprzedający wstępnie zgodził się sprzedać samą kierownice za 300zł- musi się jeszcze chwile zastanowić. Czy to dobra cena? http://allegro.pl/konsola-z-poduszkami-smart-nowy-model-for-two-i2989437379.html RE: 451 Numer kabelka do podłączenia łopatek - DaSza - 01.02.2013 1. Konieczne jest wgranie kodów. Możesz to zrobić w SC - kody ok 150 Euro, prywatnie - znacznie taniej, ale ja po każdej wizycie W SC musiałem na nowo wgrywać kody (Robson mówi, że nie miał tego problemu). 2. Stara kiera pasuje do polifta - tylko kwestia kabelków i ich montażu. 3. Skomplikowany nie jest, jak się wie jak to zrobić. Miej na uwadze, że to kiera, poducha - i Twoje bezpieczeństwo. Więc jak nigdy nie widziałeś jak się to robi lub sam tego nie robiłeś, nie wiem czy warto ryzykować. Poza tym trzeba wiedzieć jak zamontować kabelki, a know-how zdobył główny pomocnik forumowy RE: 451 Numer kabelka do podłączenia łopatek - RobsonWawa - 01.02.2013 Kiera 300 te kabelki nie pasują do Twojego więc nowe Kabelki 105 ( numery w innym poście) Odpalenie poza SC 100 Ty decydujesz czy warto ? RE: 451 Numer kabelka do podłączenia łopatek - tweeta - 19.05.2013 Panowie, powiedzcie mi w końcu czy aby trójramienna kierownica działała w 451 z 2007 roku potrzebuję dodatkowy kabelek, czy podpinam tylko kierownicę na seryjną taśmę i odpalam kodem? Łopatki powinny być chyba jakość podłączone.. nie zdemontowałam seryjnej kierownicy więc nie wiem jak to wygląda w środku. Dzięki za pomoc. RE: 451 Numer kabelka do podłączenia łopatek - RobsonWawa - 20.05.2013 Tu na fotce jest numer kabelków do Twojego smarta. (ok 65 zł) Podłączysz, odpalisz (do 100 zł poza SC) i będzie cacuszko Pozdrawiam http://smartklub.pl/t-od-passion-a-do-nygussion-a-czyli RE: 451 Numer kabelka do podłączenia łopatek - tweeta - 20.05.2013 super, wielkie dzięki, właśnie takiego potwierdzenia moich nocnych poszukiwań jak podłączyć kierkę by wszystko działało potrzebowałam. Dzieki! kabelek zamówiony w SC za niecałe 53zł, niestety ściągany z Niemcowni, więc trzeba poczekać około 3-4 dni. RE: 451 Numer kabelka do podłączenia łopatek - damiano.o - 11.09.2014 Witam, Ma ktoś możliwość zamówienia mi przedmiotowych kabelków do polifta 451? Będę wdzięczny za info RE: 451 Numer kabelka do podłączenia łopatek - damiano.o - 17.09.2014 Uzupełniając dla potomnych lub tych, którzy tak jak ja, nie do końca zrozumieli temat owych kabelków! Jeżeli zmieniamy zwykłą "dwuramienną" kierownicę na "sportową" z łopatkami: - i zakupiliśmy oryginał z taśmą, żadne kabelki nie są potrzebne, montujemy ori kierownicę, wpinamy dwie wtyczki z wiązki i udajemy się do najbliższego Kolegi z SD celem aktywacji. PODUSZKA z dwuramiennej kiery pasuje do sportowej, bez wymiany kabelków (jeżeli kierownica nie miała ich wymontowanych). - Jeżeli stosujemy wariant z tańszą opcją, gdzie wymieniamy samo chasis kierownicy czyli szkielet i dokładamy łopatki, wtedy potrzebne są kabelki, które wchodzą do SAMEJ kierownicy w środku i są niezbędne, żeby łopatki działały. - oba kable o numerach podanych przez Kolegę Robsona można zamówić w każdym serwisie MB - wchodzą w system bez problemu. Ja "niestety" byłem przekonany, że aby uruchomić łopaty potrzebne są specjalne kabelki od kierownicy w kierunku głównej wiązki pod kolumną kierownicy |