Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

[451] 451 Siłownik sprzęgła, aktuator - smarowanie zalecenie serwisowe

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
[451] 451 Siłownik sprzęgła, aktuator - smarowanie zalecenie serwisowe
#1
 Loginek 
http://www.smartcarofamerica.com/forums/...ons-40960/

Jak zauwazyliscie Actuator (451) jest zaprojektowany do przegladu i servisu. Fabrycznie ,,smaru,, to tam jest nasmarkane. Jesli ktos kupil uzywany 451 to radze tam zagladnac bo koszt tego instrumentu jest naprawde nie maly. Kiedy smarowanie sie skonczy, to wtedy silniczek ulamie slimaka (os) ktory za pomoca pol kola zebatego wciska za Nas sprzeglo. Zaden W40!!! tam sa specjalne smary plastyk - metal.
ps. Mercedes Danmark - kosz silownika sprzegla to 2500 zl. widzialem na ebayu za 1300 zl. i 1800zl. w Polsce widzialem za 1250zl. ale nie maja na sklepie:( .......Silownik nalezy zamontowac na srodku tolerancji, przy zluzytym sprzegle, regulacja tego Actuatora nic Wam nie pomoze, tak samo jak ,,aktywacja,, ,,adaptacja,, i inne bayery

Zeby nie nabijac postow to dam taka ciekawostke, POMARANCZOWY TROJKAT! zapala sie po przekroczeniu 80km/H, standart - to nie jest czujnik lub kabel ABS, to pekniety pierscien ABS, ktorego mozna naprawicSmile, nie trzeba kupowac calej polosi.

Edit.
Poprawiłem tytuł - reszty ruszać nie będęConfused.
Dyskusja o smarowaniach między innymi tutaj: http://smartklub.pl/t-faq-aktuator-modyfikacje?page=6.
 Odpowiedz
#2
 Kanapa 
Loginek - poczytaj podpięte wątki w 450. Dzięki za info ale sprawdź co juz było.
Skrzynia i problemy z nią sa prawie identyczne zarówno w 451 jak i 450.


Wysłane z mojego Phone przez Tapatalk 2.
Za literówki przepraszam.
Forfour 2005r [Obrazek: 585647.png] i 451 LET,  ex 450 0,6/454 1,5

Ktoś musi tu być marudą  Rolleyes więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
 Odpowiedz
#3
 Loginek 
(30.06.2014, 15:57)Kanapa napisał(a): Loginek - poczytaj podpięte wątki w 450. Dzięki za info ale sprawdź co juz było.
Skrzynia i problemy z nią sa prawie identyczne zarówno w 451 jak i 450.


Wysłane z mojego Phone przez Tapatalk 2.
Za literówki przepraszam.

Wiem co bylo, i wiem ze silownik 450 vs 451 to dwie rozne konstrukcie, prosze mi udowodnic ze nie mam racji. Jak mozna porownywac zwykty metalowy trzpien silownika w 450ce z zaawansowanym samoregulatorem w 451?

Zapoznalem sie z regulaminem poratalu i nigdzie tam nie widze wzmianki o tym ze pisanie prawdy jest bardzo niepoprawne.


Widze ze jestem tutaj bardzo niepoprawny ,,politycznie,,. w takim razie przepraszam....myslalem ze jestem na FORUM. Napewno nie pojade na ,,komputer,,
 Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  [451] siłownik sprzęgła Chris 1 1.328 15.08.2019, 20:58
Ostatni post: LAZY.
  [451] klucze serwisowe na wyświetlaczu Pilotm 7 8.158 17.06.2013, 16:32
Ostatni post: ŁYSY13



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości



Menu