Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

Smart Electric Drive III

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
Smart Electric Drive III
 ŁYSY13 
Spalinowe nagrzewają płyn za pomocą pracy silnika .
A u ciebie pewnie grzałka jak w kotle łazienkowym .
To nie wada tylko plus tego auta. .Wiadomo coś za coś .
Ale sam myślę o takim aucie nie koniecznie Smart ma być .

Pozdrawiam Łysy13
ŁYSY13    451. Cabrio  Vmx 200 km emeryt  SAMOTNY WILK
                  
 Odpowiedz
 czechirus 
@ŁYSY13: Dokładnie tak. Pisałem już wcześniej zresztą jak działa ogrzewanie w tym modelu. Chciałem zwrócić tylko uwagę, ze w aucie jest zawsze zadziwiająco ciepło.
 Odpowiedz
 ŁYSY13 
Tak bo i sama bateria ładowana trakcyjna ma zabezpieczenie .Pewnie wiatraczki i jest chłodzona .
To jest to co wszyscy lubią ciepło .Wszystkie pompy i napędy ciśnieniowe to elektryka
Co by nie pisać jest to super sprawa .Wiadomo spadek mocy baterii jest i przez radio i obroty nadmuchu .Ale zawsze ktoś musi zrobić takie testy jak ty a nie tylko fabryka .Zawsze wiadomo jaka jest prawda po opisie .No i tak trzymaj śledzę wpis .Nie ma co się unosić .
ŁYSY13    451. Cabrio  Vmx 200 km emeryt  SAMOTNY WILK
                  
 Odpowiedz
 v-rod 
Nie chodzi o unoszenie się, tylko specjalnie jechałem bez ogrzewania w jedną stronę, źeby w warunkach źeczywistych pokazać ile prądu z użył, a w drugą z ogrzewaniem. ( człowiek się poświęca, a drugi tego nie docenia )
Latem jadąc bez klimy do Wrocławia to jest 51 km. zużycie prądu jest 30%
a zimą bez ogrzewania. 38 km. zużycie prądu jest 30% a jak większe mrozy to i większe zużycie .
Radio jak mam włączone nie odczuwam większego poboru, a do świateł założyłem moduł który obniża nap. do 2 V a pobór prądu jest 28 Wat
To są auta narazie do jazdy miejskiej, a nie na trasę. Ale człowiek jak zobaczy źe tak mało wychodzi za prąd to by chciał zaraz pojechać Gdańsk - Zakopane i dalej. W 2019r. na wieść do sprzedaży E - Golf i nie tylko, który przejedzie 600 km. Juz czytałem o autach co przejdą 800 km. nie mówię o Tesli. Któraś firma Japońska pracuje nad bateriami kondesatorowymi , strzał z gniazdka i naładowane.
Mają wejść do produkcji baterie grafenowe, które będą miały te same gabaryty a pojemność 3 razy większą.
Reasumójąc elektryka to zajebiste przyspieszenie, ale wkuźające jest to wyciąganie i chowanie kabla, a jeszcze jak jest deszcz i piach się poprzykleja.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  Smart 451
Electric Drive
 Odpowiedz
 Kanapa 
Wprowadzą lądowanie bezprzewodowe i będzie gitara.
Indukcja lub mikrofale.
Forfour 2005r [Obrazek: 585647.png] i 451 LET,  ex 450 0,6/454 1,5

Ktoś musi tu być marudą  Rolleyes więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
 Odpowiedz
 v-rod 
Powinno być na kaźdym parkingu ładowanie indukcyjne

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  Smart 451
Electric Drive
 Odpowiedz
 krzyss 
Nie wprowadza indukcji. Na razie bardziej bym liczyl na to ladowanie impulsowe.
 Odpowiedz
 Lolek 
Wszystko będzie, tylko nas już nie będzie. Baterie kondensatorowe to dobry pomysł ponieważ są ekologiczne i będą miały długą żywotność, natomiast by wykonać szybkie ładowanie to potrzebne jest wydajne źródło, zwykła sieć nie dostarczy tylu kW w sekundę ile jest potrzeba na przejechanie 100 km. Ładowanie indukcyjne już jest w fazie testów, mikrofale również. Jest też pomysł na ładowanie bezprzewodowe w czasie jazdy, ale to chyba najbardziej dotyczy ciężarówek na prawym pasie drogi ekspresowej. Natomiast z punktu widzenia użytkownika baterii to najlepsze jest powolne ładowanie w nocy ładowarką o mocy max 3 kW. Każde tzw. szybkie ładowanie skraca życie akumulatorów, miedzy innymi dlatego jest ograniczone do 80%. Tak więc na razie to życzyłbym sobie by zwykłe gniazdko 16 amperowe było na każdym parkingu, przy każdym sklepie czy kinie. Dziś auto elektryczne dostępne jest wyłącznie dla ludzi dysponujących możliwością ładowania we własnym zakresie, domek, firma czy rzadziej gniazdko w garażu podziemnym.
 Odpowiedz
 plesniak 
No dobra, a mod z panelami na dachu? Taki prawdziwy solar. Powierzchnia duża, potencjał jest. Jak się jedzie do pracy to potem 8 godzin auto stoi na parkingu. Mogłoby się ładować choć trzeba mieć świadomość, że w Polsce średnioroczne nasłonecznienie liczone w kilowatogodzinie z metra kwadratowego wynosi około 1000. No i problem nierównomierności nasłonecznienia w trakcie roku, gdzie w zimie nasłonecznienie spada do 25 kWh/m2 czyli dramat, ale w lecie jest to juz ok 160 kWh/m2. Temat mocno mnie interesuje od kilku lat ze względu na astrofotografię. Czasem w zimie na kwartał przypada tylko 20 dni słonecznych. Wynik marny ale trochę tego światła zawsze się złapie.
 Odpowiedz
 czechirus 
(10.02.2018, 23:55)plesniak napisał(a): No dobra, a mod z panelami na dachu? Taki prawdziwy solar. Powierzchnia duża, potencjał jest. Jak się jedzie do pracy to potem 8 godzin auto stoi na parkingu. Mogłoby się ładować choć trzeba mieć świadomość, że w Polsce średnioroczne nasłonecznienie liczone w kilowatogodzinie z metra kwadratowego wynosi około 1000. No i problem nierównomierności nasłonecznienia w trakcie roku, gdzie w zimie nasłonecznienie spada do 25 kWh/m2 czyli dramat, ale w lecie jest to juz ok 160 kWh/m2. Temat mocno mnie interesuje od kilku lat ze względu na astrofotografię. Czasem w zimie na kwartał przypada tylko 20 dni słonecznych. Wynik marny ale trochę tego światła zawsze się złapie.

Miały Maybachy, miały A8-ki i ledwo starczało na podtrzymanie klimy.
 Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Menu