Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

Aktuator regulacja, ustawienie, skrzypienie, smarowanie - naprawa, konserwacja

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
Aktuator regulacja, ustawienie, skrzypienie, smarowanie - naprawa, konserwacja
#21
 Jarro 
Czy ktos z Was rozmontowywal toto i czyscil?
Sa 2 opisy, w jednym mowia ze wystarczy napsikac smaru
http://www.fq101.co.uk/how-to-guides/for...uator.html

w drugim zeby rozkrecic i wyczyscic
http://www.evilution.co.uk/index.php?id=533

Ja to bym chetnie rozkrecil, tylko nie wiem jakie pulapki na mnie czyhająSmile
F2 Cabrio Passion 599 & F2 Cabrio Brabus 599
 Odpowiedz
#22
 Kanapa 
Po rozebraniu i zamontowaniu praktycznie powinieneś zgrać cały układ (mechanically and electronically adjusted), Kłania się SC lub dobry komputer.
Bez demontażu - napsikanie nie musisz tego robić.

Pozdr
Forfour 2005r [Obrazek: 585647.png] i 451 LET,  ex 450 0,6/454 1,5

Ktoś musi tu być marudą  Rolleyes więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
 Odpowiedz
#23
 Devil 
Normalnie wystarczy przeczyścić ośkę,która sie zapieka.Usunąć z niej błoto,etc.Przeczyścić benzyną ekstrakcyjna i zabezpieczyć suchym smarem.
Kolega dobrał się do środka (rozebraliśmy),ustawialiśmy go w chwile.Musisz porobić sobie znaki na fasolkach,przed odkręceniem i potem zamontować idealnie!! jak było pierwotnie.
Powodzenia
 Odpowiedz
#24
 Jarro 
Po rozebraniu i zamontowaniu praktycznie powinieneś zgrać cały układ (mechanically and electronically adjusted), Kłania się SC lub dobry komputer.

Kanapa, przeczytaj dokladnieSmile
After having the clutch mechanically and electronically adjusted, the gear change
was improved but the problem returned. After servicing the clutch actuator,
the clutch problem disappeared and hasn't yet returned.
powyzsze odnosi sie do sprzegla, co do aktuatora nie trzeba podlaczac do zadnej elektronikiSmile
F2 Cabrio Passion 599 & F2 Cabrio Brabus 599
 Odpowiedz
#25
 Kanapa 
Parę rzeczy nie jest podanych na angielskich forach. Embaressed
Traktują to jako pewnik, że jak grzebiesz w aucie to później wszystko sprawdzasz.
Między innymi przez podłączenie komputera serwisowego. Przy ich zarobkach to grosze.
Forfour 2005r [Obrazek: 585647.png] i 451 LET,  ex 450 0,6/454 1,5

Ktoś musi tu być marudą  Rolleyes więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
 Odpowiedz
#26
 RYCHOMR 
Przy okazji wymiany oleju przesunąłem aktuator e kierunku skrzyni biegów,żeby sprzęgiełko przestało ciągnąć na postoju na biegu i szrpać przy ruszaniu.Skutek był zachwycający aż przez dwa dni.Smarcik przestał szarpać! jechać zaczynał przy ok.1500 obr.Było super! Już nie jest.Dziś stojąc na światłach machinalnie przełączyłem lewarek na N.Światła się zmieniły więc hamulec,dzwignia w lewo,powinna się pojawić 1 i autko powinno ruszyć...A tu kupa !!!Dalej świeciło się N ,a po chwili 3 poziome kreski.Od spodu słychać było takie ciche regularne łup,łup,łup.Po wyłączeniu silnika,na włączonym zapłonie wszystko było normalnie. Lewarek w prawo N w lewo 1.Po uruchomieniu silnika znów lipa!W obydwóch położeniach lewarka N a po chwili zamiast 1 trzy poziome kreski i te odgłosy z pod spodu. Na moje szczęście pojawiła się jak z pod ziemi laweta.,ciemno się już zaczęło robić i zaczynałem mieć pietra !!!Nie wiem teraz, czy przedobrzyłem tym że przesunąłem aktuator do oporu w kierunku skrzyni biegów ? A może się coś po prostu rozleciało ??? Co mi teraz czynić ??? Serwiś ? komputer ? wymiana aktuatora ? A może wystarczy cofnąć trochę aktuator i Smarcik znowu ruszy ??? Doradżcie coś fahowcy!!!Jutro jak mnie śnieg nie zasypie spróbuję coś sensownego z tym problemem zrobić...Pozdrawiam... Hammer
Jestem taki jaki jestem...i na pewno się nie zmienię...
 Odpowiedz
#27
 RobsonWawa 
W tym kraju tylu mechaników co i polityków. Z konkretami to już trzeba do nielicznych jak All czy Tomek z SC waw . Powoli poznaję klubowiczów, wielu tu zapaleńców i miłośników Smarta, ale znających się na naprawach smartków to tylko garstka. Za to fajnych ludzi cała masa Smile
Mam nadzieję, że sobie poradzisz i wystarczy tylko poprawa ustawienia akutatora Smile
Powodzenia . Pozdrawiam Robert
Cabrio 451 Ultimate RS                                                                                     LINK do poprzedniego wcielenia>>> http://smartklub.pl/t-robsonwawa-smart-e...pasa--4476
 Odpowiedz
#28
 Pyra557 
Przyczyny takiego stanu rzeczy są dwie.Albo paluch aktuatora na tyle się wytarł,że już mu regulacja nie pomaga(pożycz na chwile z innego F2 by się upewnić),albo niestety skończyło Ci się sprzęgło.Objawy jakie opisujesz na to wskazują.
Wiem,bo jestem w tym temacie na bieżąco.
Pzdr
Jedni zbierają znaczki,inni chodzą do kina,a ja się cieszę,gdy skacze adrenalina
 Odpowiedz
#29
 plesniak 
Zmartwie cię miałem dokładnie to samo paluch na maksa a po dwóch dniach wymiana sprzęgła.
 Odpowiedz
#30
 Pyra557 
No to prawie 1,5 tys w plecy...
Jedni zbierają znaczki,inni chodzą do kina,a ja się cieszę,gdy skacze adrenalina
 Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Kupno/naprawa przycisku do przełączania na automat Jgorzola 10 5.885 17.02.2017, 14:59
Ostatni post: Qaptur
  Regulacja aktuatora... damian102 13 15.587 07.10.2015, 23:24
Ostatni post: damian102
  Aktuator po tuningu, tuning aktuatora kasiunqa 24 16.476 19.08.2014, 14:31
Ostatni post: sasklacz
  Sprzęgło czy aktuator ???? kamiloo98 11 11.773 10.12.2010, 23:11
Ostatni post: biedronka



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Menu