Jeżeli auto gaśnie przy ,,gwałtownym" przyspieszaniu , pomijając kabelek przy pompie od tzw ,, trzeciego tłoczka" to mógłbym obstawić kolejną usterkę związaną z samym okablowaniem silnika.
Sprawdził bym klemy akumulatora czy trzymają się jak należy, czy masa jest tam dobrze dokręcona. Sprawdził bym masę od silnika do karoserii. Ewentualnie na postoju i włączonym silniku intensywnie bym wszelkimi kablami przy silniku poruszał- może coś gdzieś wykryjesz- np przecięta wiązka od intercoolera. W końcu na postoju jak go gazujesz to nie gaśnie tylko gaśnie jak się porusza silnik w ramie lub całe auto.
Dalej to już można zgadywać.
4,5K obrotów to max?
Sprawdził bym klemy akumulatora czy trzymają się jak należy, czy masa jest tam dobrze dokręcona. Sprawdził bym masę od silnika do karoserii. Ewentualnie na postoju i włączonym silniku intensywnie bym wszelkimi kablami przy silniku poruszał- może coś gdzieś wykryjesz- np przecięta wiązka od intercoolera. W końcu na postoju jak go gazujesz to nie gaśnie tylko gaśnie jak się porusza silnik w ramie lub całe auto.
Dalej to już można zgadywać.
4,5K obrotów to max?
Star diagnoza trójmiasto.