Dlatego różnica jest widoczna w silnikach które mają czujnik spalania stukowego i komputer korygujący odpowiednio wyprzedzenie zapłonu wg tego czujnika... Wtedy różnica na paliwie 98 czy V-power jest widoczna. Jeśli silnik ma "standardowo" zaprogramowane mapy wtrysku i zapłonu i nie koryguje ich - wtedy na paliwie wysokooktanowym może jechać wręcz gorzej...
Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!
[451] Turbo mod amerykański
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
[451] Turbo mod amerykański
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Wiadomości w tym wątku |
Turbo mod amerykański - przez Kanapa - 18.02.2014, 20:52
RE: Turbo mod amerykański - przez jakubo - 18.02.2014, 21:17
RE: Turbo mod amerykański - przez DaSza - 18.02.2014, 22:24
RE: Turbo mod amerykański - przez Kanapa - 19.02.2014, 18:51
RE: Turbo mod amerykański - przez obwd-crash - 19.02.2014, 19:23
RE: Turbo mod amerykański - przez Mart - 19.02.2014, 20:51
RE: Turbo mod amerykański - przez LAZY. - 19.02.2014, 21:46
RE: Turbo mod amerykański - przez Sebastian_O - 19.02.2014, 22:05
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
[451] Kute tłoki i korby Smart 1.0 turbo Brabus | MarianWwa | 16 | 6.612 |
08.03.2020, 22:11 Ostatni post: markors400 |
|
[451] Zawór Blow-Off, Dump Valve w 451 Turbo | Gizbern | 3 | 3.955 |
07.12.2014, 11:52 Ostatni post: Gizbern |
|
[450][451] Zmiana softu, mapowanie, update 1,0l turbo | bartosz | 3 | 3.574 |
12.10.2014, 16:36 Ostatni post: Jarecki |
|
[451] Kit do 1.0 turbo na 120 KM lub 135 KM by Bonalume | Kanapa | 0 | 2.929 |
15.04.2014, 18:05 Ostatni post: Kanapa |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości