Tak sobie pomyślałem że pora dodać obrazek.
Od wymiany bloku silnika nastukało 5500km.
Obejrzałem wnikliwie po tym moim grzebaniu silnik nigdzie nie cieknie, suchutki.
Jedyne co zauważyłem że spocona olejem jest rurka powrotu oleju turbiny.
Niewiele ale jest.
Po ostatnim wyjeździe i przed sprawdzałem poziom oleju i wydaje mi się że nic nie ubyło.
Martwi mnie stan nowego akumulatora, albo ma jakąś nieszczelność, albo mocno ,,gazuje"
bo w jednym miejscu wnęka na akumulator jest pokryta takim typowym nalotem z oparów.
Wydaje mi się też ze akus jest deczko mniej sprawny, po kilku dniach bezruchu zapewne by padł.
Ładowanie 14V nie przekracza więc nie powinno się mu nic stać.
Dziś zrobię oględziny, przy okazji planuję na zimę wyłożyć matą lub czymś innym wnękę akumulatora.
Zobaczę przy okazji sam akumulator.
Od wymiany bloku silnika nastukało 5500km.
Obejrzałem wnikliwie po tym moim grzebaniu silnik nigdzie nie cieknie, suchutki.
Jedyne co zauważyłem że spocona olejem jest rurka powrotu oleju turbiny.
Niewiele ale jest.
Po ostatnim wyjeździe i przed sprawdzałem poziom oleju i wydaje mi się że nic nie ubyło.
Martwi mnie stan nowego akumulatora, albo ma jakąś nieszczelność, albo mocno ,,gazuje"
bo w jednym miejscu wnęka na akumulator jest pokryta takim typowym nalotem z oparów.
Wydaje mi się też ze akus jest deczko mniej sprawny, po kilku dniach bezruchu zapewne by padł.
Ładowanie 14V nie przekracza więc nie powinno się mu nic stać.
Dziś zrobię oględziny, przy okazji planuję na zimę wyłożyć matą lub czymś innym wnękę akumulatora.
Zobaczę przy okazji sam akumulator.
Star diagnoza trójmiasto.