Brabus ma inne zawieszenie i przy kręceniu się po parkingach troszkę trzeba myślec.
Felgi 17 standardy są miętkie jak plastelina i trzeba bardzo uważać.
Warto dołożyć czujniki temperatury oleju i cieczy chodzącej - przy dłuższym mega katowaniu pozwolą na zapobieżenie przegrzania silnika.
Skrzynia grzechocze i to jest standard - niestety bieg 5 jest krótki i auto oszczędne jest do 90 km/h. Powiedziałbym że bardzo oszczędne - około 6 litrów na 100 kilometrów. Do 140 km/h spalanie jest akceptowalne. Powyżej )).
Cała mechanika pochodzi od Mitsubishi i jestem ciagle zadziwiony jak solidna jest ta konstrukcja.
Poza tym sam FUN - szczególnie jak lecisz autostradą 230 a to jeszcze może. Zalecam wówczas nie obserwować średniej spalania.
Jak na taki Hot Car części są śmiesznie tanie.
Zalecana benzyna minimum 98.
Z droższych elementów wymieniałem tylne amortyzatory.
Dzisiaj już bym tego nie zrobił - lepiej wstawić za taką samą cenę zawieszenie gwintowane od HR. :/
Około 140-160 tys siada turbina.
Fachowców od F4 brak niestety ale dobry mechanik jak chce to ogarnie. Auto jak budowa cepa tylko trzeba myślec i nie oszczędzać na serwisie i częściach.
PKO ma do sprzedania ładny egzemplarz - niestety srebrny.
Wysłane za pomocą Tapatalk
Felgi 17 standardy są miętkie jak plastelina i trzeba bardzo uważać.
Warto dołożyć czujniki temperatury oleju i cieczy chodzącej - przy dłuższym mega katowaniu pozwolą na zapobieżenie przegrzania silnika.
Skrzynia grzechocze i to jest standard - niestety bieg 5 jest krótki i auto oszczędne jest do 90 km/h. Powiedziałbym że bardzo oszczędne - około 6 litrów na 100 kilometrów. Do 140 km/h spalanie jest akceptowalne. Powyżej )).
Cała mechanika pochodzi od Mitsubishi i jestem ciagle zadziwiony jak solidna jest ta konstrukcja.
Poza tym sam FUN - szczególnie jak lecisz autostradą 230 a to jeszcze może. Zalecam wówczas nie obserwować średniej spalania.
Jak na taki Hot Car części są śmiesznie tanie.
Zalecana benzyna minimum 98.
Z droższych elementów wymieniałem tylne amortyzatory.
Dzisiaj już bym tego nie zrobił - lepiej wstawić za taką samą cenę zawieszenie gwintowane od HR. :/
Około 140-160 tys siada turbina.
Fachowców od F4 brak niestety ale dobry mechanik jak chce to ogarnie. Auto jak budowa cepa tylko trzeba myślec i nie oszczędzać na serwisie i częściach.
PKO ma do sprzedania ładny egzemplarz - niestety srebrny.
Wysłane za pomocą Tapatalk
Forfour 2005r i 451 LET, ex 450 0,6/454 1,5
Ktoś musi tu być marudą więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
Ktoś musi tu być marudą więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904