Witam
Od wczoraj do 450 cdi dołączył 453 na wolnossaku w automacie. No i to czego bardzo nie lubię - absolutna ciemność poniżej zegarów. W 450 dołączyłem sobie dwie diody i podpiąłem bezpośrednio do instalacji od zapalniczki - zapalają się wraz z zapłonem.
W niektórych wersjach 453 jest już ambilight, w skład którego wchodzą oświetlenie nad nogami (o to mi chodzi), oświetlenie "szufladki" i oświetlenie kieszeni w drzwiach.
Oświetlenie nóg jest z diody która zamontowana jest w otworze który jest w każdym 453. Zamówiłem więc dwie takie diody i... miła niespodzianka - 38zł sztuka Gorzej z wtyczką, więc zdecydowałem się dolutować kabelki z inną wtyczką. Wszystko już mam na stole polutowane i świeci pięknym bursztynowym światłem.
I teraz pytanie. Gdzie najlepiej i najmniej inwazyjnie wpiąć się w plusa po zapłonie albo po światłach ? Rozważam nawet podpięcie się pod zapalniczkę (działa po zapłonie) ale zapalniczka jest z tyłu, więc trzeba będzie ciągnąć kabel - nawet jeszcze nie sprawdzałem czy można by go wsunąć bokiem pod obudowę tunelu.
Za podpowiedzi z góry dziękuję.
Od wczoraj do 450 cdi dołączył 453 na wolnossaku w automacie. No i to czego bardzo nie lubię - absolutna ciemność poniżej zegarów. W 450 dołączyłem sobie dwie diody i podpiąłem bezpośrednio do instalacji od zapalniczki - zapalają się wraz z zapłonem.
W niektórych wersjach 453 jest już ambilight, w skład którego wchodzą oświetlenie nad nogami (o to mi chodzi), oświetlenie "szufladki" i oświetlenie kieszeni w drzwiach.
Oświetlenie nóg jest z diody która zamontowana jest w otworze który jest w każdym 453. Zamówiłem więc dwie takie diody i... miła niespodzianka - 38zł sztuka Gorzej z wtyczką, więc zdecydowałem się dolutować kabelki z inną wtyczką. Wszystko już mam na stole polutowane i świeci pięknym bursztynowym światłem.
I teraz pytanie. Gdzie najlepiej i najmniej inwazyjnie wpiąć się w plusa po zapłonie albo po światłach ? Rozważam nawet podpięcie się pod zapalniczkę (działa po zapłonie) ale zapalniczka jest z tyłu, więc trzeba będzie ciągnąć kabel - nawet jeszcze nie sprawdzałem czy można by go wsunąć bokiem pod obudowę tunelu.
Za podpowiedzi z góry dziękuję.