To może być złe ustawieni aktuatora. Trzeba poluzować 3 śruby i docisnąć w stronę łapy, Potem sterownik potrzebuje kilku wysprzęgleń, żeby się dostroić. Adaptacja za pomocą SD zwykle nic więcej nie daje i zwykle kończy się niepowodzeniem - nie warto płacić. Ale w warsztacie ci tego nie powiedzą i skasują 50-100 zł
Jeśli zdarza się od czasu do czasu to może być wina elektryki, czyli przekaźnik pod fotelem, duży (można zamienić oba miejscami - drugi duży jest od rozrusznika) albo wtyczka aktuatora nie kontaktuje albo przetarty przewód do tej wtyczki o obudowę IC.
A smarowanie aktuatora lepiej poprzedzić czyszczeniem z brudu: czyli spray do czyszczenia hamulców do środka, wylać, wysuszyć i naładować białego smaru ile wlezie.
Jeśli zdarza się od czasu do czasu to może być wina elektryki, czyli przekaźnik pod fotelem, duży (można zamienić oba miejscami - drugi duży jest od rozrusznika) albo wtyczka aktuatora nie kontaktuje albo przetarty przewód do tej wtyczki o obudowę IC.
A smarowanie aktuatora lepiej poprzedzić czyszczeniem z brudu: czyli spray do czyszczenia hamulców do środka, wylać, wysuszyć i naładować białego smaru ile wlezie.