Jak na auto miejskie to ten smart się nadaje ale jak ma się domek lub możliwość wjazdu na podwórko bo nie wyobrażam sobie by w bloku ktoś z 3 piętra spuszczał na dół przedłużacz by "zatankować" smarta no chyba że ktoś mieszka w bloku na parterze bo i tak w trasę nikt tym się nie wybierze chyba że 100km i ma się pewność że jest lądowanie na miejscu. Myślę że dołożenie 30000-35000zł (w porównaniu do podobnej mocy spalinowego smarta) nie jest źle zależy jeszcze jak będzie wyglądał "goły elektryk" wiadomo że możemy sobie zaprogramować czas nagrzewania kabiny w standardzie za co w smarcie "tradycyjnym" trzeba dopłacić- zamontować webasto więc różnica jeszcze bardziej maleje. Zasięg na co dzień wystarczający a na dłuższa trasę można auto pożyczyć od znajomego/rodziny- my mu elektryka on nam spalinowca (fajną możliwość daje VW w niemczech przy zakupie elektrycznego golfa przez 3 lata od kupna możemy wypożyczyć za darmo auto z tradycyjnym napędem).
W celu ładowania podłączam do smarta 230/400V i ma on "ładowarkę" wbudowaną czy też podłączam już wyprostowane napięcie z ładowarki?
Domyślam się ze ogrzewanie jest elektryczne więc dołożeniem webasta może być problem braku tradycyjnej nagrzewnicy.
Istnieją jakieś dane na temat zasięgu przy -20 stopniach lub przy +30 -niekorzystna temperatura i włączona klima?
W celu ładowania podłączam do smarta 230/400V i ma on "ładowarkę" wbudowaną czy też podłączam już wyprostowane napięcie z ładowarki?
Domyślam się ze ogrzewanie jest elektryczne więc dołożeniem webasta może być problem braku tradycyjnej nagrzewnicy.
Istnieją jakieś dane na temat zasięgu przy -20 stopniach lub przy +30 -niekorzystna temperatura i włączona klima?