Z różnych źródeł dobiegają informacje że formuła Smart Times została zamknięta i tegoroczny zlot w Salou był ostatnim.
Przyszłoroczne SPOTKANIE w Hambach ma być pierwszym testowym zlotem 1 dniowym na podstawie wyników którego zostanie opracowana koncepcja następnych zlotów.
Wstępna koncepcja opiera się na zasadzie organizacji takich imprez przez silnych regionalnych dealerów marki smart przy ewentualnej współpracy klubów.
Nasze ostatnie polskie zloty we Wrocławiu czy Poznaniu odpowiadają mniej więcej 1 do 1 tej koncepcji.
Marka smart chce promować nowe modele wśród potencjalnych klientów i bardziej efektywna okazuje się formuła dealer - regionalna promocja - klient.
Co z tego wyniknie dla nas w Polsce?
Być może polepszy się współpraca z pozostałymi dealerami marki smart.
Nie liczyłbym jednak na to zbyt mocno i zdecydowanie będziemy musieli organizować sami własne złoty czy wycieczki BEZ FINANSOWANIA ze strony marki smart.
To co zaplanujemy i zorganizujemy to nasze i nikt nie będzie mógł wpływać na to gdzie i kiedy mamy ochotę zorganizować imprezę.
Jeżeli ustalimy terminarz odpowiednio wcześniej wówczas być może (z dużym znakiem zapytania) zostanie to uwzględnione w planie marketingowym ogólnie nazwanej marki smart. Wniosek jest następujący - chcemy się spotykać to wykładamy $$$ i organizujemy.
Moim zadaniem konieczne będą porządne składki zlotowe - rzecz przykra ale doskonale mobilizująca.
Plany musza być przygotowane z porządnym wyprzedzeniem - pół roku częściej było by optymalnie.
Na pewno przy pomocy zaprzyjaźnionych klubów będziemy mogli wspólnie zwiedzać urokliwe okolice naszego kontynentu.
Przykładem jest współpraca z Smartmelodie i Andreasem.
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Pro
Przyszłoroczne SPOTKANIE w Hambach ma być pierwszym testowym zlotem 1 dniowym na podstawie wyników którego zostanie opracowana koncepcja następnych zlotów.
Wstępna koncepcja opiera się na zasadzie organizacji takich imprez przez silnych regionalnych dealerów marki smart przy ewentualnej współpracy klubów.
Nasze ostatnie polskie zloty we Wrocławiu czy Poznaniu odpowiadają mniej więcej 1 do 1 tej koncepcji.
Marka smart chce promować nowe modele wśród potencjalnych klientów i bardziej efektywna okazuje się formuła dealer - regionalna promocja - klient.
Co z tego wyniknie dla nas w Polsce?
Być może polepszy się współpraca z pozostałymi dealerami marki smart.
Nie liczyłbym jednak na to zbyt mocno i zdecydowanie będziemy musieli organizować sami własne złoty czy wycieczki BEZ FINANSOWANIA ze strony marki smart.
To co zaplanujemy i zorganizujemy to nasze i nikt nie będzie mógł wpływać na to gdzie i kiedy mamy ochotę zorganizować imprezę.
Jeżeli ustalimy terminarz odpowiednio wcześniej wówczas być może (z dużym znakiem zapytania) zostanie to uwzględnione w planie marketingowym ogólnie nazwanej marki smart. Wniosek jest następujący - chcemy się spotykać to wykładamy $$$ i organizujemy.
Moim zadaniem konieczne będą porządne składki zlotowe - rzecz przykra ale doskonale mobilizująca.
Plany musza być przygotowane z porządnym wyprzedzeniem - pół roku częściej było by optymalnie.
Na pewno przy pomocy zaprzyjaźnionych klubów będziemy mogli wspólnie zwiedzać urokliwe okolice naszego kontynentu.
Przykładem jest współpraca z Smartmelodie i Andreasem.
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Pro
Forfour 2005r i 451 LET, ex 450 0,6/454 1,5
Ktoś musi tu być marudą więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
Ktoś musi tu być marudą więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904