Nowy 453 jeździ fajnie, o czym pisałem dość dokładnie w innym wątku. Problem jest tylko taki, że nie daje już tej pozytywnej dawki emocji co kiedyś 450 kiedy był pionierski w swej formie. Fakt, że był to inne lata, inny etap motoryzacji i realia rynku. Pierwszego F2 wyprodukowano w czasach, kiedy jeszcze poza zyskiem liczyło się coś więcej. Księgowi mieli luźne gumy w majtkach i nie przeliczano wszystkiego tak dokładnie jak dziś... ale zostawmy samo auto, choć myślę, że właśnie ono jest też jednym z powodów dlaczego zlot właśnie zmienia swą formę.
Smart times' y to zloty sponsorowane i głównie promocja marki... ale nadzór finansowy i marketingowcy doszli właśnie do wniosku, że w aktualnej sytuacji inwestycja w tak bogatą imprezę ma nikłe przełożenie na wymierne zyski ze sprzedaży samych aut. W sumie to dziwie się, że dopiero teraz to zrozumieli, 3 lata po wprowadzeniu modelu 453
Nie ma podobnych >tłustych< zlotów Fiatów 500, Mini, nie będzie i Smart times. Filantropia zanika. Trzeba pomyśleć nad zlotami na własnym podwórku ale najpierw zrobić rozeznanie "rynku" i pomyśleć czy nadal ma się kto tym zajmować, czyt. czy ma kto inwestować swój własny czas w imię hobby, które go nadal kręci.
Smart times' y to zloty sponsorowane i głównie promocja marki... ale nadzór finansowy i marketingowcy doszli właśnie do wniosku, że w aktualnej sytuacji inwestycja w tak bogatą imprezę ma nikłe przełożenie na wymierne zyski ze sprzedaży samych aut. W sumie to dziwie się, że dopiero teraz to zrozumieli, 3 lata po wprowadzeniu modelu 453
Nie ma podobnych >tłustych< zlotów Fiatów 500, Mini, nie będzie i Smart times. Filantropia zanika. Trzeba pomyśleć nad zlotami na własnym podwórku ale najpierw zrobić rozeznanie "rynku" i pomyśleć czy nadal ma się kto tym zajmować, czyt. czy ma kto inwestować swój własny czas w imię hobby, które go nadal kręci.
F2 Passion Cabrio Jack Black (past) & IQ+1.4 D4D (past)
&