Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

[C453] Wydech Akrapovič, Eisenmann, Borla, Eltec

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
[C453] Wydech Akrapovič, Eisenmann, Borla, Eltec
#20
 damiano.o 
Konstrukcja smarta 450, 451 czy 453 powoduje że zawsze będzie tłumik słychać w środku. Mniej lub więcej w zależności od rodzaju i sposobu wyciszenia. I chyba już to pisałem - w moim przypadku 451 głośność rośnie razem z obrotami natomiast w 453 jest trochę inaczej. Niskie obroty jest bas i klang im wyżej tym jest on mniejszy. Poza tym sam tłumik to tylko połowa sukcesu bo druga to odpowiedni katalizator a w przypadku 451 dochodzi jeszcze kolektor. Wszystkie te elementy mają bezpośredni wpływ na pracę, dźwięk i parametry silnika

Tapnięte z SG NOTE 8
RS concept (RS chip + EL-TEC  + MAKSOR ULTRA)
 Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
[C453] Wydech Akrapovič, Eisenmann, Borla, Eltec - przez damiano.o - 23.04.2018, 08:40

Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Czujnik uderzeniowy C453 frutis85 3 3.099 14.12.2019, 13:57
Ostatni post: damiano.o



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Menu