Smart 450, 0,8CDI - Wszystko pięknie i fajnie. Pokonałem wiele problemów, już prawie auto na świat.
Texa - zrobiłem nastawy i nauczanie biegów itd.
Auto na automacie ma tylko pierwszy bieg do przodu. Na drugi i wyżej nie chce zmienić.
Manualnie (popychanie na przód) działa do 3 albo 4 biegu - dokładnie przy 60km/h wywala trzy kreski. Po ponownym odpaleniu, można jechać dalej.
W sekcji silnikowej mam takie błędy. (Wykonane badanie legalną TEXA)
1)Działanie biegu kontrola pokończeń wałka (HIS) kod błędu -P1923
2) Błąd stały - Sygnał niekompatybilny z czujnikiem przyspieszenia. popczeczn./czujnika obrotów . Kod błędu P2000
3)Zewnętrzna interwencja ESP pojemności. Kod błędu P2256
4)Błąd stały - Zewnętrzna interwencja pojemności wykonana przez EUS. Kod błędu - P1221
I to wszystko.
2 i 4 błąd są stałe. Czasem uda się skasować do jednego błędu. Do P1221
Pomóżcie. :(
Texa - zrobiłem nastawy i nauczanie biegów itd.
Auto na automacie ma tylko pierwszy bieg do przodu. Na drugi i wyżej nie chce zmienić.
Manualnie (popychanie na przód) działa do 3 albo 4 biegu - dokładnie przy 60km/h wywala trzy kreski. Po ponownym odpaleniu, można jechać dalej.
W sekcji silnikowej mam takie błędy. (Wykonane badanie legalną TEXA)
1)Działanie biegu kontrola pokończeń wałka (HIS) kod błędu -P1923
2) Błąd stały - Sygnał niekompatybilny z czujnikiem przyspieszenia. popczeczn./czujnika obrotów . Kod błędu P2000
3)Zewnętrzna interwencja ESP pojemności. Kod błędu P2256
4)Błąd stały - Zewnętrzna interwencja pojemności wykonana przez EUS. Kod błędu - P1221
I to wszystko.
2 i 4 błąd są stałe. Czasem uda się skasować do jednego błędu. Do P1221
Pomóżcie. :(
Niech wasze żuki nigdy nie łapią stuki.