Witajcie. Mam taki problem. Mianowcie od czasu kiedy kupiłem Smarta świeci się w nim nieprzerwalnie check engine. Dziś diagnozowałem usterkę i wyszedł problem sondy lambda. Poprzedni właściciel twierdzi że winę za to ponosi sportowy wydech (Brabus Style czy coś takiego) założony do tego auta. Oprócz świecenia tej kontrolki z autem zupełnie nic się nie dzieje. Dziś po skasowaniu błędu przejechałem ok 150km i zapaliła się jednak znów. Moje pytanie jest następujące:
1) ile sond lambda jest w Fortwo 451 MHD? 1 czy 2?
2) czy jest możliwe aby sam sportowy tłumik (pomimo że ma w sobie katalizator) powodował błąd sondy?
3) jeżeli tak to czy zastosowanie tulejki odsuwającej lambdę wyżej od wydechu pomoże tutaj?
Pozdrawiam.
Edit
Wg EPC przedlift wychodzi że obie są identyczne i to jest potwierdzone. L
- A0045425318.
W EPC polift mam niby
- A0065422018 jako tylna za katem i przednia przed katem
- A0045420718 jako tylna za katem
Ale może ktoś potwierdzić plus podać pewny zamiennik?
Chodzi o przedlifta ale i polift się przyda rownież opisać
Podobno dobrych zamienników brak :(
Zamienników 1:1 brak - trzeba kombinować z uniwersalnymi.
1) ile sond lambda jest w Fortwo 451 MHD? 1 czy 2?
2) czy jest możliwe aby sam sportowy tłumik (pomimo że ma w sobie katalizator) powodował błąd sondy?
3) jeżeli tak to czy zastosowanie tulejki odsuwającej lambdę wyżej od wydechu pomoże tutaj?
Pozdrawiam.
Edit
Wg EPC przedlift wychodzi że obie są identyczne i to jest potwierdzone. L
- A0045425318.
W EPC polift mam niby
- A0065422018 jako tylna za katem i przednia przed katem
- A0045420718 jako tylna za katem
Ale może ktoś potwierdzić plus podać pewny zamiennik?
Chodzi o przedlifta ale i polift się przyda rownież opisać
Podobno dobrych zamienników brak :(
Zamienników 1:1 brak - trzeba kombinować z uniwersalnymi.