Dziś, znaczy wczoraj, udało mi się zużytkować zawartość największej torebki z tych widocznych na zdjęciu powyżej To jest guma na około rury do wlewania paliwa. Stara guma była tak porwana, że aż sukces, że jeszcze nie wypadła. W każdym razie nie było się co obawiać, że rura wpadnie do środka, pod uszczelką na górze jest przymocowana do karoserii śrubą.
Demontaż i montaż zajęły mi dosłownie 23 minuty. Widać po zdjęciach
Wszystko trzyma się na 5 nierdzewnych śrubach, na dole na dokładkę jest atrapa śruby, dla zachowania symetrii Lubię
Wyciągałem wszystkie części po kolei, ale przy montażu okazało się, że gumę i dwie plastikowe obręcze (wewnętrzną i zewnętrzną - tą z klapką wlewu paliwa) trzeba złożyć w całość przed przyłożeniem do samochodu. Inaczej jest problem ze spasowaniem - gumowy fartuch ma wypustki, które trzeba spasować z nacięciami od spodu zewnętrznej plastikowej obręczy.
Przed:
Po:
Mam nadzieję, że jeszcze przed weekendowymi deszczami uda mi się założyć nową uszczelkę trzeciego światła stopu.
EDIT 26/09: udało się klosik wyczyszczony, nowa, oryginalna uszczelka nasmarowana smarem silikonowym i wsadzona na miejsce. Teraz już nic nie zaparuje, nie zaleje się wodą
Czyszczenie styków i smarowanie smarem miedziowym, które robiłem (i o którym chyba wspominałem) kilka miesięcy temu zdało egzamin. Żaróweczki nadal świecą w komplecie.
Jeśli się znowu zaczną palić, albo przestanie kontaktować listwa, znaczy dwie listwy metalowe, którymi płynie prąd do pięciu żaróweczek, to wyjmę odbłyśnik i w środek zamontuję coś na kształt listwy LED, tylko nie ze zwykłymi diodami SMD, tylko z COBami, albo 3030
Demontaż i montaż zajęły mi dosłownie 23 minuty. Widać po zdjęciach
Wszystko trzyma się na 5 nierdzewnych śrubach, na dole na dokładkę jest atrapa śruby, dla zachowania symetrii Lubię
Wyciągałem wszystkie części po kolei, ale przy montażu okazało się, że gumę i dwie plastikowe obręcze (wewnętrzną i zewnętrzną - tą z klapką wlewu paliwa) trzeba złożyć w całość przed przyłożeniem do samochodu. Inaczej jest problem ze spasowaniem - gumowy fartuch ma wypustki, które trzeba spasować z nacięciami od spodu zewnętrznej plastikowej obręczy.
Przed:
Po:
Mam nadzieję, że jeszcze przed weekendowymi deszczami uda mi się założyć nową uszczelkę trzeciego światła stopu.
EDIT 26/09: udało się klosik wyczyszczony, nowa, oryginalna uszczelka nasmarowana smarem silikonowym i wsadzona na miejsce. Teraz już nic nie zaparuje, nie zaleje się wodą
Czyszczenie styków i smarowanie smarem miedziowym, które robiłem (i o którym chyba wspominałem) kilka miesięcy temu zdało egzamin. Żaróweczki nadal świecą w komplecie.
Jeśli się znowu zaczną palić, albo przestanie kontaktować listwa, znaczy dwie listwy metalowe, którymi płynie prąd do pięciu żaróweczek, to wyjmę odbłyśnik i w środek zamontuję coś na kształt listwy LED, tylko nie ze zwykłymi diodami SMD, tylko z COBami, albo 3030