Nie wiem, jak się reguluje drzwi w smarcie. Ba, nawet nie wiem jak wyglądają drzwi w coupe. Ja w cabrio nie mam ramek nad szybami, szkło leży bezpośrednio na uszczelce. A dokładnie na trzech różnych, w zależności od miejsca. Z Twojego opisu wnioskuję, że też nie masz ramek. Natomiast jeśli cieknie Ci z obu stron, to może być tak, że coś jest źle spasowane. Z reguły w samochodach szybszemu zużyciu ulega uszczelka w drzwiach kierowcy. Skoro mówisz, że nic nie odstaje, to może jednak drzwi regulować nie trzeba.
Sto lat temu szwagrowi w polonezie szumiało gdzieś przez uszczelki w drzwiach i podkleił z drugiej strony, znaczy na ramie drzwi takimi klasycznymi uszczelkami do okien (profil P, czy tam D, nie pamiętam) i pomogło. O dziwo No ale jak tu nie ma ramek? Klejenie uszczelkę na uszczelkę średnio mi się widzi. Tym bardziej, że wtedy oryginalna uszczelka po prostu bardziej będzie się uginać.
Podłożenie pod uszczelkę raczej nie pomoże, bo ona jest nałożona na zgrzane blachy i niespecjalnie można ją odsunąć. Może po prostu trzeba wymienić na nową? Może jakaś uniwersalna będzie pasować?
Ja mam dziurawą uszczelkę na dole. W SC zabito mnie ceną uszczelki do cabrio, ale koledzy z forum podpowiedzieli, że na dolną część otworu pasuje zwykła (znaczy standardowa) uszczelka samochodowa. Może więc i w coupe będzie pasować. Na pewno będzie to skuteczniejsze, niż doklejanie, podklejanie czy podkładanie.
Sto lat temu szwagrowi w polonezie szumiało gdzieś przez uszczelki w drzwiach i podkleił z drugiej strony, znaczy na ramie drzwi takimi klasycznymi uszczelkami do okien (profil P, czy tam D, nie pamiętam) i pomogło. O dziwo No ale jak tu nie ma ramek? Klejenie uszczelkę na uszczelkę średnio mi się widzi. Tym bardziej, że wtedy oryginalna uszczelka po prostu bardziej będzie się uginać.
Podłożenie pod uszczelkę raczej nie pomoże, bo ona jest nałożona na zgrzane blachy i niespecjalnie można ją odsunąć. Może po prostu trzeba wymienić na nową? Może jakaś uniwersalna będzie pasować?
Ja mam dziurawą uszczelkę na dole. W SC zabito mnie ceną uszczelki do cabrio, ale koledzy z forum podpowiedzieli, że na dolną część otworu pasuje zwykła (znaczy standardowa) uszczelka samochodowa. Może więc i w coupe będzie pasować. Na pewno będzie to skuteczniejsze, niż doklejanie, podklejanie czy podkładanie.