Z tego co czytam szukasz tłumika sportowego z normą emisji spalin euro 5 i o wyglądzie podobnym jak na zdjęciu i jeszcze żeby brzmiał. Z mojego doświadczenia jakie mam w tłumikach, które miałem w wersji custom by El-tec od razu Ci mówię, że będzie ciężko te wszystkie założenia pogodzić. 1. Katalizatory sportowe nadające się do wykorzystania rozmiarami do smartowych tłumików w większości mają normę euro4. Wyższa wiąże się z większym rozmiarem puchy (jeżeli kat jest w tłumiku - bo nie wiem o który model smarta 451 Ci chodzi - starsze miały kata w tłumiku, nowsze przed).
2. Nie wiem o jakie brzmienie Ci chodzi? Basowy klang czy bardziej o to, żeby był po prostu głośny, mniej stłumiony? Basowy klang również wiąże się z większą puchą. Za to głośniejszy wystarczy strumienica, ale wtedy będzie problem z katem. Możesz połączyć jedno i drugie montując zawór przekierowania spalin (jak Mają Frygi I Kanapa u siebie). Ja miałem w swoim 451 tłumik bez zaworu z nastawieniem na basowy klang. W 453 mam podobnie. Ale tak czy inaczej wszyscy mamy tłumiki customowe, robione na zamówienie pod konkretne oczekiwania.
Pozdrawiam z RS Concept
2. Nie wiem o jakie brzmienie Ci chodzi? Basowy klang czy bardziej o to, żeby był po prostu głośny, mniej stłumiony? Basowy klang również wiąże się z większą puchą. Za to głośniejszy wystarczy strumienica, ale wtedy będzie problem z katem. Możesz połączyć jedno i drugie montując zawór przekierowania spalin (jak Mają Frygi I Kanapa u siebie). Ja miałem w swoim 451 tłumik bez zaworu z nastawieniem na basowy klang. W 453 mam podobnie. Ale tak czy inaczej wszyscy mamy tłumiki customowe, robione na zamówienie pod konkretne oczekiwania.
Pozdrawiam z RS Concept
RS concept (RS chip + EL-TEC + MAKSOR ULTRA)