(17.02.2018, 20:08)obwd-crash napisał(a): Masz obrotomierz ?
Jeżeli tak to zobacz do ilu dociąga silnik gdy nie chce zmienić - podbić biegu ?
Jeżeli do około 3 tys. a nie świeci się kontrolka check engine to jest "ukryty" tryb awaryjny.
Czasami jest to skutkiem wilgoci przy popękanych-nadpękniętych izolacjach przewodów, w wiązce do sterownika silnika, czasami do aktuatora lub wybieraka skrzyni.
Pomaga podpięcie pod diagnostyczny skaner diagnostyczny Mercedesa - Star Diagnose - pokazuje co jest w zasadzie nie tak.
(19.02.2018, 09:25)obwd-crash napisał(a):(18.02.2018, 09:24)rafal.likus napisał(a): Po odpaleniu obroty na N wchodzą bez problemów na czerwone pole 6 tys obrotówNie zwróciłem uwagi jaki masz silnik - cdi nie kręci do 6 tys. tylko do niecałych 4,5 tys. może masz obrotomierz od benzyny ?
Jeżeli tak to te Twoje 4,5 tys. mogłoby odpowiadać faktycznym 3-3,5 tys., czyli jak dla trybu awaryjnego.
Wyjaśniło się:
- stan awaryjny spowodowany jednym przetartym kablem, który stykał się z masą
- obrotomierz faktycznie z benzyniaka
Wszystkim, serdecznie dziękuję za sugestie.