Powiem Ci tak sam robię serwis u swego mechanika i wiem co zmieniam i kiedy.
Jak masz jeden kluczyk przy serwisie to wymieniamy: filtr powietrza, filtr oleju i olej. Nic więcej nie potrzeba to jest tak zwany mały przegląd.
Jeśli świecą Ci się dwa kluczyki no to będzie tego więcej:
filtr oleju, filtr paliwa, filtr oleju, filtr kabinowy, olej, sprawdzenie płynów wszystkich czy nie ma za mało. Dodatkowo jeśli potrzeba a mnie akurat szykuje się duży przegląd wymienię klocki hamulcowe bo na tych niedługo będzie że jeżdżę ponad 40 tyś. km i chyba już są cienkie ale to musisz sprawdzić sam.
nie wiem jaki masz przebieg wiec nie mogę Ci powiedzieć co jeszcze może cię czekać.
Mnie przy 150 000 km oczekiwało sprzęgło komplet plus koło dwu-masowe (poszukasz na forach Colta CZ to się dowiesz o wadzie fabrycznej koła dwu-masowego), wymieniłem amortyzatory z przodu no i jeszcze okazało się że pękł mi ostatni zwój jednej sprężyny z tyłu ale wymiana obu musiała być (amorki na szczęście ocalały).
Komplet sprzęgła z kołem ok 3000,00
amorki Sachs z Niemiec z dostawą ok 800,00 za oba
sprężyny Monroe ok 100,00 za sztukę.
Jak masz pytania to wal śmiało, co wiem to podpowiem.
Pozdrawiam
Jak masz jeden kluczyk przy serwisie to wymieniamy: filtr powietrza, filtr oleju i olej. Nic więcej nie potrzeba to jest tak zwany mały przegląd.
Jeśli świecą Ci się dwa kluczyki no to będzie tego więcej:
filtr oleju, filtr paliwa, filtr oleju, filtr kabinowy, olej, sprawdzenie płynów wszystkich czy nie ma za mało. Dodatkowo jeśli potrzeba a mnie akurat szykuje się duży przegląd wymienię klocki hamulcowe bo na tych niedługo będzie że jeżdżę ponad 40 tyś. km i chyba już są cienkie ale to musisz sprawdzić sam.
nie wiem jaki masz przebieg wiec nie mogę Ci powiedzieć co jeszcze może cię czekać.
Mnie przy 150 000 km oczekiwało sprzęgło komplet plus koło dwu-masowe (poszukasz na forach Colta CZ to się dowiesz o wadzie fabrycznej koła dwu-masowego), wymieniłem amortyzatory z przodu no i jeszcze okazało się że pękł mi ostatni zwój jednej sprężyny z tyłu ale wymiana obu musiała być (amorki na szczęście ocalały).
Komplet sprzęgła z kołem ok 3000,00
amorki Sachs z Niemiec z dostawą ok 800,00 za oba
sprężyny Monroe ok 100,00 za sztukę.
Jak masz pytania to wal śmiało, co wiem to podpowiem.
Pozdrawiam