Przepraszam że nie odpisywałem, ale miałem dużo na głowie. Podsumowując mój problem, to kolega Sołtys miał rację, wymieniłem dzisiaj pompę na zregenerowaną i jak na razie objawy gaśnięcia podczas przyśpieszania ustąpiły. Wtryski pewnie też się powoli się kończą, al do puki spalanie będzie na poziomie 4 l to nie będę przy nich grzebał.
Dla potomnych, jak odłączymy:
- wtyczki wtryskiwaczy to błąd P0202
- wtyczkę po prawej stronie listwy CR : P0190 czujnik ciśnienia w rampie , przerwa w obwodzie
- wtyczkę po lewej stronie listwy CR :P1190 to zawór sterowania ciśnienia paliwa, przerwa w obwodzie
- wtyczkięod pompy wysokiego ciśnienia CR to P1188 , auto wtedy kręci się max do 3k rpm.
Dla potomnych, jak odłączymy:
- wtyczki wtryskiwaczy to błąd P0202
- wtyczkę po prawej stronie listwy CR : P0190 czujnik ciśnienia w rampie , przerwa w obwodzie
- wtyczkę po lewej stronie listwy CR :P1190 to zawór sterowania ciśnienia paliwa, przerwa w obwodzie
- wtyczkięod pompy wysokiego ciśnienia CR to P1188 , auto wtedy kręci się max do 3k rpm.