Wszystkich wlascicieli F2 z benzynowym silnikiem 599cc i spalaniem powyzej 6.5l odsylam tutaj. Koles pisze juz w pierwszym zdaniu, ze te mikropekniecia na kolektorze wydechowym zaowocowaly wzrostem spalania z (w przeliczeniu z mpg) ok 4l/100km do 7l/100km.
Koles nie pisze nic o pogorszonych osiagach itp. Wyglada jakby te mikropekniecia mialy wplyw tylko na spalanie. Radze spojrzec na wasze kolektory. Ja w swoim aucie z przebiegiem 88tys km mialem wymieniona turbine (nie wiem kiedy bo tak go kupilem) i ta "nowa" juz jest do wyrzucenia ! Nie dosc, ze kolektor ma 3 duze pekniecia, to do tego wykruszone ma lopatki po stronie wydechu i przepuszcza olej. Podejrzewam, ze w kazdym ze Smartow z przegiegiem ok 80tys km znajdziecie taka sama dolegliwosc. Typowa sprawa w tych silnikach.
Koles nie pisze nic o pogorszonych osiagach itp. Wyglada jakby te mikropekniecia mialy wplyw tylko na spalanie. Radze spojrzec na wasze kolektory. Ja w swoim aucie z przebiegiem 88tys km mialem wymieniona turbine (nie wiem kiedy bo tak go kupilem) i ta "nowa" juz jest do wyrzucenia ! Nie dosc, ze kolektor ma 3 duze pekniecia, to do tego wykruszone ma lopatki po stronie wydechu i przepuszcza olej. Podejrzewam, ze w kazdym ze Smartow z przegiegiem ok 80tys km znajdziecie taka sama dolegliwosc. Typowa sprawa w tych silnikach.