(18.05.2015, 08:14)wroneq napisał(a): Problemu ciąg dalszy:
Zgodnie z rada pojechałem do http://lublinsmart.pl/ i podpiąłem smarta pod komputer.
Wyskoczył błąd 05, błąd pierwszej sondy, przed katalizatorem.
Komputer pokazał, że sonda podaje stale 0,8V a powinna chodzić w zakresie 0,4 - 0,9V.
Wróciłem do domu i wykręciłem sondę przed katalizatorem, w jej miejsce wkręciłem starą sondę którą uprzednio wykręciłem z za katalizatora.
Po 8 km jazdy check sie znowu zaświecił :(
Mechanik polecał mi nowa uniwersalna sondę Boscha, coś takiego:
http://allegro.pl/bosch-sonda-lambda-saa...92967.html
Próbować z tą uniwersalną sonda ?
za 100zł plus wysyłka moge sprzedac dobrą sprawdzoną oryginalna smartowa sonde , sonda w smarcie to nie jest typowa usterka i nie często to wymieniam , sonda za 270zł nie ma wtyczki tylko będziesz musiał to lepic a fabryczna ma wtyczke , swoja droga to by sprawdzic błedy silnikowe mozesz na allegro kupic LM327 za jakies 50zł i sam będziesz znał wszystkie parametry bez jezdzenia gdziekolwiek.
Kolejna sprawa to że jeśli na kompie sonda ma cały czas 0,8v to wcale nie musi oznaczać jej usterki , równie dobrze m,oże być cokolwiek innego uszkodzone co powoduje za bogata mieszanke , za niskie cisnienie paliuwa na listwie - zawór cisnienia (zerowe szanse) zabetonowany filtr paliwa( to już wieksze)
lub bład oprogramowania ( to juz wielokrotnie męczyłem) ale wtedy będzie duzy apetyt na paliwo 8-10 litrów w mieście - czy tak jest ?
Wszystkie wiadomości proszę kierować na Brzostek911@o2.pl