Witam
Kilka podpowiedzi
Dach z pilota się otwiera (nie znaczy to że nie można zrobić otwieranie i zamykanie)
Inne poruszone usterki mogą wiązać się z wykończeniem się linek i trybu.
Siłowe podejście kończy się złapaniem za głowę o koszty które małe w przypadku zakupu nie są.
Polecam wypiąć dach z przednich zaczepów i zdemontować. Jeżeli cofnięcie kluczem silnika nic nie daje
wyjąć silnik i rozebrać wszystko w celu weryfikacji.
Najczęściej wyrabiają się właśnie linki (brak "meszkowej" osłony l tryb)
Sama wymiana może nic nie dać. Gdzieś to wszystko pozostało więc trzeba dobrze wyczyścić rurkowe
prowadnice. Inaczej opory w prowadzeniu linek spowodują kolejny defekt (bywa że przy dwóch silnikach
rozerwie osłony).
Kilka podpowiedzi
Dach z pilota się otwiera (nie znaczy to że nie można zrobić otwieranie i zamykanie)
Inne poruszone usterki mogą wiązać się z wykończeniem się linek i trybu.
Siłowe podejście kończy się złapaniem za głowę o koszty które małe w przypadku zakupu nie są.
Polecam wypiąć dach z przednich zaczepów i zdemontować. Jeżeli cofnięcie kluczem silnika nic nie daje
wyjąć silnik i rozebrać wszystko w celu weryfikacji.
Najczęściej wyrabiają się właśnie linki (brak "meszkowej" osłony l tryb)
Sama wymiana może nic nie dać. Gdzieś to wszystko pozostało więc trzeba dobrze wyczyścić rurkowe
prowadnice. Inaczej opory w prowadzeniu linek spowodują kolejny defekt (bywa że przy dwóch silnikach
rozerwie osłony).