Na moje, przesuwając dźwigienkę w prawo pozostawiłeś otwarty częściowo zawór upustowy, a tym samym turbina nie doładowuje/przeładowuje. Jeżeli do tej pory miałeś problem z przeładowywaniem przez turbinę - z za wysokim ciśnieniem w kolektorze dolotowym, to może problem tkwił w sterowaniu zaworem/dźwigienką turbiny przez "gruszkę" zaworu, z którego wychodzi trzpień, na którym przestawiłeś nakrętkami ustawienie dźwigienki zaworu w prawo.
Może padła ta "gruszka", lub jest nieszczelność/zapchanie przelotu na przewodzie jej zasilania ? Wtedy "gruszka" nie przesteruje dźwigienki - nie upuści ciśnienia z turbiny.
Może padła ta "gruszka", lub jest nieszczelność/zapchanie przelotu na przewodzie jej zasilania ? Wtedy "gruszka" nie przesteruje dźwigienki - nie upuści ciśnienia z turbiny.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!