Masz jakieś bliższe dane dotyczące ciśnienia doładowania ?
Np. w zestawieniu z obciążeniem - nie koniecznie fabryczne wykresy ?
U mnie przez pewien czas miałemn problem z trybem awaryjnym /obroty do 3tys. bez kontrolki check engine/. Ostatecznie okazało się to być winą emulatora EGR, który gdy zakładałem go zimą do wiosny działał OK, gdy zrobiło się ciepło zaczął płatać figle - ostatecznie odpiąłem go i podłączyłem EGR i wszystko jest OK. Ostatnio wysłałem ten emulator do allcapone i mam informację, iż nieprawidó działanie występujące czasami było spowodowane zastosowaniem nieprawidłowego kondensatora - elektrolitycznego zamiast tantalowego /dla mnie elektronika to magia/.
Miałem kiedyś /przy walkach z ww. trybem awaryjnym/ jeden błąd dotyczacy za wysokiego ciśnienia w dolocie. Założyłem wskaźnik ciśniena doładowania firmy Autogauge i cały czas obserwuję ciśnienie. Faktycznie jest tak, że przy normalnym użytkowaniu ciśnienie dochodzi do 0,8÷0,9 bar a przy dużym obciążeniu /gaz w podłodze i górka/ ciśnienie dochodzi do 1,2 bar, nie wiem czy tak powinno być, bo gdzieś/kiedyć mi się obiło, że zawór upustowy powinien otwierać się przy 0,8 bar.
Np. w zestawieniu z obciążeniem - nie koniecznie fabryczne wykresy ?
U mnie przez pewien czas miałemn problem z trybem awaryjnym /obroty do 3tys. bez kontrolki check engine/. Ostatecznie okazało się to być winą emulatora EGR, który gdy zakładałem go zimą do wiosny działał OK, gdy zrobiło się ciepło zaczął płatać figle - ostatecznie odpiąłem go i podłączyłem EGR i wszystko jest OK. Ostatnio wysłałem ten emulator do allcapone i mam informację, iż nieprawidó działanie występujące czasami było spowodowane zastosowaniem nieprawidłowego kondensatora - elektrolitycznego zamiast tantalowego /dla mnie elektronika to magia/.
Miałem kiedyś /przy walkach z ww. trybem awaryjnym/ jeden błąd dotyczacy za wysokiego ciśnienia w dolocie. Założyłem wskaźnik ciśniena doładowania firmy Autogauge i cały czas obserwuję ciśnienie. Faktycznie jest tak, że przy normalnym użytkowaniu ciśnienie dochodzi do 0,8÷0,9 bar a przy dużym obciążeniu /gaz w podłodze i górka/ ciśnienie dochodzi do 1,2 bar, nie wiem czy tak powinno być, bo gdzieś/kiedyć mi się obiło, że zawór upustowy powinien otwierać się przy 0,8 bar.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!