Auto wchodzi w tryb awaryjny.
Najlepiej i zapewne najtaniej będzie podpiąć się pod interfejs diagnostyczny SD /Star Diagnose/, by metodą prób i błędów nie wymienić połowy osprzętu silnika.
Tak na szybko to może:
- turbo nie upuszcza ciśnienia /stanął zawór upustowy/,
- nieszczelność w dolocie /przetarty przewód lub chłodnica, a może opaska puściła/.
Jak nie masz dostępu chociażby do wskaźnika ciśnienia doładowania to nie sprawdzisz ile faktycznie turbina dmucha - jakie jest ciśnienie w dolocie. Po podłączeniu SD pokaże gdzie jest błąd-usterka.
Najlepiej i zapewne najtaniej będzie podpiąć się pod interfejs diagnostyczny SD /Star Diagnose/, by metodą prób i błędów nie wymienić połowy osprzętu silnika.
Tak na szybko to może:
- turbo nie upuszcza ciśnienia /stanął zawór upustowy/,
- nieszczelność w dolocie /przetarty przewód lub chłodnica, a może opaska puściła/.
Jak nie masz dostępu chociażby do wskaźnika ciśnienia doładowania to nie sprawdzisz ile faktycznie turbina dmucha - jakie jest ciśnienie w dolocie. Po podłączeniu SD pokaże gdzie jest błąd-usterka.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!