Też tak miałem za sprawą egr /a w zasadzie emulatora, w którym użyty został niewłaściwy kondensator, reagujący na temperaturę, po wymianie na właściwy wszystko działa OK/. Auto przechodziło w tryb awaryjny bez zapalania kontrolki check engine. Do 3000obr/min ciągnął a potem kicha, mulił. Po wyłączeniu auta i włączeniu jak się nie przekroczyło 3000 obr/min było OK.
Może masz coś z EGR, załóż lepiej od razu emulator egr za ok 50zł i zapomnij o problemie, skoro już zaślepiłeś dolot spalin do egr i wyprowadziłeś odmę na zewnątrz poza dolot.
Może masz coś z EGR, załóż lepiej od razu emulator egr za ok 50zł i zapomnij o problemie, skoro już zaślepiłeś dolot spalin do egr i wyprowadziłeś odmę na zewnątrz poza dolot.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!