Miło spędzone popołudnie na walce z odkręcaniem foteli, stelaży i lewarka biegów<<<< Gdzie ten ostatni na bardzo specyficzne śruby jest przytwierdzony. Ogólnie problem z możliwością złamania kluczyka w stacyjce został rozwiązany, nic nie wystaje, nic się nie majta.
Samo podłączenie to pikuś, raptem 6 kabli. Dodatkowym atutem jest podwójne immo- moduł ma swoje zabezpieczenie.
Minusem jest brak możliwości zablokowania lewarka na R < Lecz czy to faktycznie jest potrzebne? Nie da się załączyć zasilania póki się nie odblokuje modułu, zatem majtanie wajchą i naciskanie przycisku jest bezcelowe. Może to kogoś nakręci i sobie taki sprawi. Kupiony okazyjnie od allegrowicza.
Samo podłączenie to pikuś, raptem 6 kabli. Dodatkowym atutem jest podwójne immo- moduł ma swoje zabezpieczenie.
Minusem jest brak możliwości zablokowania lewarka na R < Lecz czy to faktycznie jest potrzebne? Nie da się załączyć zasilania póki się nie odblokuje modułu, zatem majtanie wajchą i naciskanie przycisku jest bezcelowe. Może to kogoś nakręci i sobie taki sprawi. Kupiony okazyjnie od allegrowicza.