Smart wczoraj doznał samo uzdrowienia. Ostatnio wspomagałem się prostownikiem i potem jechałem do pracy.
Wczoraj przygotowałem auto do jazdy, odpaliłem silnik i na woltomierzu widzę niemal 14V pokazuje, pomyślałem sobie że po nocnym ładowaniu tak trzyma i jak włączę światła to spadnie jak to ostatnio miałem poniżej 12V. Włączyłem światła, a woltomierz prawie nie drgnął, dołożyłem nadmuch i radio to minimalnie napięcie spadło. Kopara mi opadła i zastanawiając się co się naprawiło wyruszyłem do pracy. Katowałem go obciążeniem całą drogę i ładuje idealnie, napięcie dochodziło jak kiedyś do 14,3V.
Możecie mi wytłumaczyć co to za cud się stał?
Martwię się że skoro sam się naprawił to może sam zaraz zdechnąć.
Z tego co zauważyłem to z nawiewu nieraz wyczułem delikatny zapach spalenizny, ale wiązałem to bardziej z syfem zebranym w nagrzewnicy niż ze spalonym przewodem czy czymś.
W weekend zajrzę do filtra kabinowego i wyczyszczę z syfu, może jakiś liść tam wleciał czy coś.
Jeżeli pojawi się owy zapach to czeka mnie szukanie gdzie i co może go z przodu auta powodować bo technicznie wszystko działa.
Czy diesel szybko łapie temperaturę? Pytam bo Nawet przy obecnej pogodzie dość szybko dochodzi do około 70-75 stopni, w korku skacze wyżej.
Przednia chłodnica nie ma wentylatora? Bo tak mi do głowy przyszło że gdyby był to go jeszcze nie słyszałem :P
Wczoraj przygotowałem auto do jazdy, odpaliłem silnik i na woltomierzu widzę niemal 14V pokazuje, pomyślałem sobie że po nocnym ładowaniu tak trzyma i jak włączę światła to spadnie jak to ostatnio miałem poniżej 12V. Włączyłem światła, a woltomierz prawie nie drgnął, dołożyłem nadmuch i radio to minimalnie napięcie spadło. Kopara mi opadła i zastanawiając się co się naprawiło wyruszyłem do pracy. Katowałem go obciążeniem całą drogę i ładuje idealnie, napięcie dochodziło jak kiedyś do 14,3V.
Możecie mi wytłumaczyć co to za cud się stał?
Martwię się że skoro sam się naprawił to może sam zaraz zdechnąć.
Z tego co zauważyłem to z nawiewu nieraz wyczułem delikatny zapach spalenizny, ale wiązałem to bardziej z syfem zebranym w nagrzewnicy niż ze spalonym przewodem czy czymś.
W weekend zajrzę do filtra kabinowego i wyczyszczę z syfu, może jakiś liść tam wleciał czy coś.
Jeżeli pojawi się owy zapach to czeka mnie szukanie gdzie i co może go z przodu auta powodować bo technicznie wszystko działa.
Czy diesel szybko łapie temperaturę? Pytam bo Nawet przy obecnej pogodzie dość szybko dochodzi do około 70-75 stopni, w korku skacze wyżej.
Przednia chłodnica nie ma wentylatora? Bo tak mi do głowy przyszło że gdyby był to go jeszcze nie słyszałem :P
Star diagnoza trójmiasto.