Może ukryty tryb diagnostyczny bez wyświetlania kontrolki check engine.
Problem z kabelkami od aktuatora sprzęgła lub wybieraka skrzyni biegów, lub jakiś zimny lut.
Też to od pewnego czasu przeżywam, obroty max 3-3,2k zmiana biegów prawie tylko ręcznie bo jak za mocno w gaz to już nie zmieni. Jak było bardzo ciepło nie było problemu. Jak było ciepło, mulił do pierwszego zgaszenia auta po jakiś 15 minutach. Potem po odpaleniu po kilku minutach było już dobrze. Teraz jak jest lekko ciepło, po ponownym odpaleniu jak powyżej, w czasie jazdy po kilku minutach jazdy znowu wchodzi w ten przedziwny tryb. Nie działa wówczas tempomat, bardzo często z niego korzystam i nagle w czasie jazdy zostaje wyłączony i wówczas już wiem że dopadła mnie znowu ta przypadłość.
Na razie nie ma czasu by podrzucić auto do doktora Filipa, by przy okazji ogarnął jeszcze jedną - rzecz podłączenie isofix.
Problem z kabelkami od aktuatora sprzęgła lub wybieraka skrzyni biegów, lub jakiś zimny lut.
Też to od pewnego czasu przeżywam, obroty max 3-3,2k zmiana biegów prawie tylko ręcznie bo jak za mocno w gaz to już nie zmieni. Jak było bardzo ciepło nie było problemu. Jak było ciepło, mulił do pierwszego zgaszenia auta po jakiś 15 minutach. Potem po odpaleniu po kilku minutach było już dobrze. Teraz jak jest lekko ciepło, po ponownym odpaleniu jak powyżej, w czasie jazdy po kilku minutach jazdy znowu wchodzi w ten przedziwny tryb. Nie działa wówczas tempomat, bardzo często z niego korzystam i nagle w czasie jazdy zostaje wyłączony i wówczas już wiem że dopadła mnie znowu ta przypadłość.
Na razie nie ma czasu by podrzucić auto do doktora Filipa, by przy okazji ogarnął jeszcze jedną - rzecz podłączenie isofix.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!