Wydaje mi się że zagadka rozwiązana. Urąbany od strony silnika, zakamuflowany tak że trzeba go było gimnastykę odprawić.
Czas zdjęcia kilka minut, ale założenie to jest gimnastyka na całego. O ile założenie wężyka to jeszcze jakoś szło to zaciśnięcie cybantu przy turbinie już gorzej.
Przy okazji: czy przy EGR jest tu jakaś uszczelka czy coś bo wywala tędy olej i uwalone jest nim wszystko. Miałem go dawno temu usunąć ,ale jakoś się zebrać nie mogę.
Na koniec małe podsumowanie po czterech latach.
Co się popsuło:
Świece żarowe
Akumulator
Żarówki przednie- obie strony
Alternator
Wężyk turbiny
Jak na cztery lata to chyba niewiele.
Nie liczę normalnie zużywających się części jak poducha silnika czy opony.
Czas zdjęcia kilka minut, ale założenie to jest gimnastyka na całego. O ile założenie wężyka to jeszcze jakoś szło to zaciśnięcie cybantu przy turbinie już gorzej.
Przy okazji: czy przy EGR jest tu jakaś uszczelka czy coś bo wywala tędy olej i uwalone jest nim wszystko. Miałem go dawno temu usunąć ,ale jakoś się zebrać nie mogę.
Na koniec małe podsumowanie po czterech latach.
Co się popsuło:
Świece żarowe
Akumulator
Żarówki przednie- obie strony
Alternator
Wężyk turbiny
Jak na cztery lata to chyba niewiele.
Nie liczę normalnie zużywających się części jak poducha silnika czy opony.
Star diagnoza trójmiasto.