Kolejne nowości:
Urwała się rama poduszki środkowej Meyle- tragedia ten metal, fabryczna jakoś przez 14lat nie miała ochoty pękać.
Wbiła się w alternator, zrobiła zwarcie, usmażyła kabel i akumulator.
Rama tej poduszki po prostu się rozpadła. Poniżej fotki tej tragedii. Urwało też tylną śrubę, ale to już z musu bo się tylko na niej trzymało. Hol i do domu.
Tyle jeżeli chodzi o tragedie. Rama poduchy wymieniona, urwana śruba wyjęta, elektryka ogarnięta. Jedynie akumulator po zwarciu osłabł, chyba nie do uratowania
Kolejny plan to widoczne kratki wentylacyjne sami wiecie od czego Podejmę próbę przystosowania do 450.
Podobają mi się bardziej niż te obecne. Zobaczymy jak inne pilne sprawy się ogarną. Może jakieś delikatne ledy do środka zmieniające barwę wraz z temperaturą?
Kolejny plan, chyba najlepszy na jaki wpadłem w tym roku to ładowarka indukcyjna. Przebudowa tunelu środkowego, kubło trzymacza- no ogólnie przebudowa wszystkiego od belki do mocowania akcesorii do lewarka zmiany biegów. Uprzedzając pytania, jest to moduł pozyskany z Audi. Od groma tego na allegro. Rozkminiłem kostkę i jak widać elegancko ładuje. Dostarczyć trzeba jej 12V- 1.5A. Myślałem, myślałem i wymyśliłem że taka fabryczna z fury będzie milion razy lepsza niż te pseudo ładowarki domowe oferowane do telefonów. Czułość jej jest taka że telefon w pokrowcu łapie już jakieś 5mm nad płaszczyzną. Nie trzeba nim jakoś specjalnie celować. Odradzam zakup tych chińskich indukcyjnych ładowarek do domu bo słabe to i jeszcze telefon w pokrowcu nie łapie. Trzeba się namęczyć żeby zaskoczyło.
Czy ktoś ma wiedzę czy fotel od 453 wejdzie do 450? Nie mam wymiarów i nie jestem pewien czy nie są za wysokie i szerokie i ile mają wysokości siedziska od podstawy. Może mi ktoś miarką ogarnąć?
Urwała się rama poduszki środkowej Meyle- tragedia ten metal, fabryczna jakoś przez 14lat nie miała ochoty pękać.
Wbiła się w alternator, zrobiła zwarcie, usmażyła kabel i akumulator.
Rama tej poduszki po prostu się rozpadła. Poniżej fotki tej tragedii. Urwało też tylną śrubę, ale to już z musu bo się tylko na niej trzymało. Hol i do domu.
Tyle jeżeli chodzi o tragedie. Rama poduchy wymieniona, urwana śruba wyjęta, elektryka ogarnięta. Jedynie akumulator po zwarciu osłabł, chyba nie do uratowania
Kolejny plan to widoczne kratki wentylacyjne sami wiecie od czego Podejmę próbę przystosowania do 450.
Podobają mi się bardziej niż te obecne. Zobaczymy jak inne pilne sprawy się ogarną. Może jakieś delikatne ledy do środka zmieniające barwę wraz z temperaturą?
Kolejny plan, chyba najlepszy na jaki wpadłem w tym roku to ładowarka indukcyjna. Przebudowa tunelu środkowego, kubło trzymacza- no ogólnie przebudowa wszystkiego od belki do mocowania akcesorii do lewarka zmiany biegów. Uprzedzając pytania, jest to moduł pozyskany z Audi. Od groma tego na allegro. Rozkminiłem kostkę i jak widać elegancko ładuje. Dostarczyć trzeba jej 12V- 1.5A. Myślałem, myślałem i wymyśliłem że taka fabryczna z fury będzie milion razy lepsza niż te pseudo ładowarki domowe oferowane do telefonów. Czułość jej jest taka że telefon w pokrowcu łapie już jakieś 5mm nad płaszczyzną. Nie trzeba nim jakoś specjalnie celować. Odradzam zakup tych chińskich indukcyjnych ładowarek do domu bo słabe to i jeszcze telefon w pokrowcu nie łapie. Trzeba się namęczyć żeby zaskoczyło.
Czy ktoś ma wiedzę czy fotel od 453 wejdzie do 450? Nie mam wymiarów i nie jestem pewien czy nie są za wysokie i szerokie i ile mają wysokości siedziska od podstawy. Może mi ktoś miarką ogarnąć?
Star diagnoza trójmiasto.