Alternator jest jak nowy, po regeneracji i ma nowe koło pasowe- nie wiem po hu zmieniali jak stare było git.
Paski są nowe- oba.
Pasek się nie ślizga z winy koła pasowego tylko zwyczajnie dla tego że wisi jak zużyta guma po robocie.
Przy pierwszym założeniu został napięty na tip top i tak śmigałem, aż zaczął popiskiwać. Sprawdzam i jest luźny, więc znów go napiąłem i jakiś czas było git. Obecnie przy starcie silnika popiskuje z 5 sekund i potem spokój- zakładam że znów się rozciągnął i dla tego popiskuje.
Szlag mnie trafia, nie wiem co założyć co się nie rozciąga jak guma od kaleson.
Paski są nowe- oba.
Pasek się nie ślizga z winy koła pasowego tylko zwyczajnie dla tego że wisi jak zużyta guma po robocie.
Przy pierwszym założeniu został napięty na tip top i tak śmigałem, aż zaczął popiskiwać. Sprawdzam i jest luźny, więc znów go napiąłem i jakiś czas było git. Obecnie przy starcie silnika popiskuje z 5 sekund i potem spokój- zakładam że znów się rozciągnął i dla tego popiskuje.
Szlag mnie trafia, nie wiem co założyć co się nie rozciąga jak guma od kaleson.
Star diagnoza trójmiasto.