(09.06.2020, 22:26)LAZY. napisał(a):(09.06.2020, 12:52)wibi79 napisał(a): Sz.Panie Adamie (Lazy) w poście #525 pisze Pan o "awaryjnym gnieździe ładowania akumulatora". Wiem o co chodzi i uważam to za element obowiązkowy zastanawiając się jak to rozwiązać by nie dopuścić do jakiegoś "zwarcia". Na forum nie znalazłem informacji jak to rozwiązano. Czy mógłbym się dowiedzieć ew.ze zdjęciami jak to wygląda (głównie gniazdo,przekroje przewodów,którędy poprowadzono itp.).
Gniazdo zapalniczki hermetyczne- takie motocyklowe. Plus można prosto do alternatora podłączyć jak ma się silnik opuszczony, czy nieco łatwiej do śruby rozrusznika, lub jeszcze łatwiej do drugiego plusa który w cdi też jest do śruby alternatora podłączony i idzię w górę silnika do głównej wiązki. Wystarczy go odszukać i się podlutować. Masę mamy akurat przy samym bagnecie na korpusie silnika, Można tam drugie oczko z kablem założyć. Gniazdo to już jak kto woli- gdzieś w bagażniku czy na zewnątrz w jakimś dyskretnym miejscu- odradzam wlew paliwa
Ja mam oba fotele składane to łatwo do klamki sięgnąć lecz wożę wielką torbę i trzeba ją wytargać by ewentualnie drzwi otworzyć.
Tylko najpierw musisz otworzyć bagażnik kluczem, a wielu już przeżywało fakt, że nie może go kluczem otworzyć, zamek stał na dębowo
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!