(12.06.2020, 21:13)LAZY. napisał(a): Dziś zwalczyłem turbinę bo lokalne warsztaty turbo za rozpołowienie i wymianę kilku elementów liczą 699pln nettoDlugie masz terminy ? Bo ja się chyba wpisuje na listę widząc jak to skrupulatnie robisz
Osłabiło mnie to więc zainwestowałem w palnik na propan i sam rozłupałem obie turbinki- bo mam dwie.
Zrobiłem im przegląd i wybrałem najlepsze elementy, zastosowałem zestaw naprawczy i po umyciu wszystkiego poskładałem. Zobaczymy czy się nie rozsypie bo ja wyważarki nie mam, więc może bić jak szalona
Uzupełniłem olej w skrzyni- znów wymyśliłem nowe narzędzie do napełniania skrzyni olejem. Przydaje się puszka po napoju i kawałek taśmy izolacyjnej.
Nie udało mi się dziś uruchomić silnika bo zanim listwa się odpowietrzyła to wykończyłem akumulator. Chwilę to trwało zanim ją paliwem zalałem. Jestem pewien że paliwo do samego wtrysku dochodzi bo luzowałem nakrętki aż przestanie powietrze lecieć z rurek i zostanie tylko paliwo. Jutro dalej powalczę, może wtryski się zastały.
Obrotomierz chodzi, paliwo do wtrysku dochodzi, świece działają. Zatem jedynie mógł by być brak kompresji czy przestawiony rozrząd No ale nie prorokujmy.
Skrzynia o dziwo działa i zmienia biegi, więc nie jest źle.
Chyba samostartem trzeba się pobawić i zaskoczy.
Szacun podziw i czekam na pierwsze odpalenie z szampanem !!!
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Smart 450 cdi cabrio