Tak się zastanawiam- filtr powietrza silnika Bosch wygląda jak zgnieciona w połowie puszka piwa X, czy to może oznaczać że jest zapchany? Czy też stawia taki opór że po czasie zamienia się w klepsydrę?
Otwór ma twardo wykończony i nie mam pewności czy trzyma należytą szczelność po zamontowaniu.
Kiedyś podobnie zastałem zgnieciony filtr oleju, ale to może wina krzepy panów z warsztatu, 4Nm nie dla każdego to tyle samo, może dołożyli więcej i na siłę dokręcili.
Przydziadowałem i kupiłem pakiet Filtrona. Otwór filtra zalany- wykończony jest miękkim sylikonem, myślę że lepiej się uszczelni i syf nie będzie przelatywał.
Męczy mnie jakiś problem programowy kompa silnika, czasem po odpaleniu od samego zera świetnie się zbiera, a czasem muszę mu dać więcej gazu. Wydaje mi się że ma to związek z temperaturą bo na ciepłym silniku jak już trochę pośmigałem to jakby mulenie jest niewielkie lub nie występuje- jakby się coś przełączyło i śmiga ok.
W obu wariantach zamyka budzik, tylko w starcie z miejsca jest wyraźna różnica.
Błędów jakiś z tym związanych nie odnotowałem, jedynie co mogę zrobić to czujniki silnika po podstawiać, ale wolał bym nie kombinować na pałę. EGR mnie wqrw...a? Jak to zdiagnozować?
Na poprzednim silniku działo się podobnie, a może smarty tak mają?
Otwór ma twardo wykończony i nie mam pewności czy trzyma należytą szczelność po zamontowaniu.
Kiedyś podobnie zastałem zgnieciony filtr oleju, ale to może wina krzepy panów z warsztatu, 4Nm nie dla każdego to tyle samo, może dołożyli więcej i na siłę dokręcili.
Przydziadowałem i kupiłem pakiet Filtrona. Otwór filtra zalany- wykończony jest miękkim sylikonem, myślę że lepiej się uszczelni i syf nie będzie przelatywał.
Męczy mnie jakiś problem programowy kompa silnika, czasem po odpaleniu od samego zera świetnie się zbiera, a czasem muszę mu dać więcej gazu. Wydaje mi się że ma to związek z temperaturą bo na ciepłym silniku jak już trochę pośmigałem to jakby mulenie jest niewielkie lub nie występuje- jakby się coś przełączyło i śmiga ok.
W obu wariantach zamyka budzik, tylko w starcie z miejsca jest wyraźna różnica.
Błędów jakiś z tym związanych nie odnotowałem, jedynie co mogę zrobić to czujniki silnika po podstawiać, ale wolał bym nie kombinować na pałę. EGR mnie wqrw...a? Jak to zdiagnozować?
Na poprzednim silniku działo się podobnie, a może smarty tak mają?
Star diagnoza trójmiasto.