Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

Opinia o serwisie Idea w Łomiankach

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
Opinia o serwisie Idea w Łomiankach
#21
 mikemas 
Po terminie oznacza, że część ściągają z DE.
Jaką mają gwarancję że się nie rozmyślisz bo np kupisz od kolegi z forum taniej Smile
 Odpowiedz
#22
 luckym 
No tak z tego co piszecie...a jak z intercars to tez placicie z gory??..hmm mam odmienne doswiadczenia...jakos inne SC nie mialo takiego problemu i zamowilem i czekam teraz kilka dni (bez zaliczki!)...mozna? Mozna ! ( a na spocie bylem owszem raptem dwa razy co fakt )
 Odpowiedz
#23
 luckym 
No i po tej calej sytuacji az sie waham czy przeglad tam robic-bo moze tez zaliczke beda chcieli 40% z gory (no bo co jak nie przyjade???)
 Odpowiedz
#24
 plesniak 
Nigdy Idea w Łomiankach nie chciała ode mnie zaliczki w przeciwieństwie do Daimlera, który wymagał zaliczki. Może to wynika z tego ze jestem stałym klientem. Także nie demonizowałbym. Następne zamówienie pewnie już nie będzie wymagało zaliczki. Tak ostatnio zamawiałem uchwyty na pasy.
Natomiast mamy wolny rynek, możesz wybrać każdy inny serwis.

Co do serwisu to akurat zostawiasz im swój samochód wiec chyba raczej go odbierzesz...

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
 Odpowiedz
#25
 ŁYSY13 
Osobiście zamawiałem i odbierałem bez zaliczek
Nie były to małe kwoty .
Nawet gdy było ściągane i dedykowane do wersji nie z Europy
Przykład bagażnik i podłokietnik Anglik do 451 i nie było problemu .
Jestem tam do pierwszą sobotę miesiąca .
Może to jest przyczyną


Pozdrawiam Łysy13
ŁYSY13    451. Cabrio  Vmx 200 km emeryt  SAMOTNY WILK
                  
 Odpowiedz
#26
 damiano.o 
słuchajcie, jak by na to nie spojrzał to każdy ma swoje racje więc nie ma co bić niepotrzebnie piany

Tapnięte z SG NOTE 8
RS concept (RS chip + EL-TEC  + MAKSOR ULTRA)
 Odpowiedz
#27
 ŁYSY13 
A kto bije pianę nikt .Coś trzeba pisać bo forum umiera

Pozdrawiam Łysy13
ŁYSY13    451. Cabrio  Vmx 200 km emeryt  SAMOTNY WILK
                  
 Odpowiedz
#28
 luckym 
Chcialem tylko napisac o swoim doswiadczeniu i o mojej subiektywnej ocenie tej sytuacji -.

Pewnie ze mamy wolny rynek o dlatego z innej firmy skorzystalem.

Tego typu zachowanie to oznaka braku zaufania do klienta (oszust?) a po drugie jaka to firma ze tak sie boi ze 700zl w skali biznesu mialoby polozyc dzialalnosc?(przypomne ze mial to byc element z montazem na miejscu)

Zreszta juz mam info ze i tak nie zamontuja "bo to nie oryg element auta" (choc to oryg czesc smarta!)...nie ma tego zlego co by na dobre nie wyszlo-sam sobie zamontuje !
 Odpowiedz
#29
 MariuszB 
(27.01.2018, 17:17)ŁYSY13 napisał(a): Coś trzeba pisać bo forum umiera

O to to...  Rolleyes 

A co do tematu... Nigdy w tym ASO nikt ode mnie nie chciał zaliczki na jakąkolwiek zamawianą część ale rozumiem, że w pewnych okolicznościach (część nie na stocku w PL, bardzo rzadko zamawiana) ktoś ma prawo o nią poprosić grzecznie. Może kwestia doświadczeń i sporego magazynu części wieloletnich "leżaków"?
F2 Passion Cabrio Jack Black (past) & IQ+1.4 D4D (past)
[Obrazek: ff0baef4730a79e1.jpg]  &  [Obrazek: 4820fed949e609bdgen.jpg]

 Odpowiedz
#30
 plesniak 
Co do montażu to jak nie ma instrukcji serwisowej do danej części - czyli numer VIN nie zgadza się z numerem części - to niestety trzeba liczyć na dobrą wolę serwisu. Np. Montażu uchwytów do pasów z wersji amerykańskiej nigdzie nie zrobisz-musiałem sam dojść do tego jak to zamontować. Daimlera wiem ze robił kiedyś (7 lat temu) bez problemu każdą rzeźbę. Duda Cars Poznań tez nie robi problemu (choć ma to swoją cenę Smile ).


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
 Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Menu