Skoro auto jest już na biegu i jedzie to acutator nie ma nic do ślizgania się sprzęgła- w tym momencie nie bierze on udziału w jeździe.
Sprzęgło może się ślizgać tylko gdy acutator jest za mocno dopchnięty, ale paluchami nie damy rady popychając actuator wcisnąć łapę sprzęgła. Przynajmniej zwyczajne przesunięcie poluzowanego acutatora nie wciśnie łapy. W acutatorze jest spora dźwignia która ma siłę to zrobić i popchnąć łapę, ale zwyczajnie palcami?...
Sprzęgło może się ślizgać tylko gdy acutator jest za mocno dopchnięty, ale paluchami nie damy rady popychając actuator wcisnąć łapę sprzęgła. Przynajmniej zwyczajne przesunięcie poluzowanego acutatora nie wciśnie łapy. W acutatorze jest spora dźwignia która ma siłę to zrobić i popchnąć łapę, ale zwyczajnie palcami?...