Jak pomyślę o starym to mi ciśnienie za bardzo rośnie
Spadł mi do kanału i to na ten plastik ...............................
Jak go odkręcałem to suwmiarką zdjąłem ten wymiar żeby potem tak samo założyć.
Założyłem nowy nie zakładałem zderzaka,belki i pojechałem na DOL sprawdzić jak działa.
Niestety z takim wymiarem silnik nie pracował ja ze starą gruszką wtedy dwie 10 i trochę pokręciłem w lewo albo prawo
Efekt sprawdzałem jazdą i na podglądzie z OBD2 na telefonie.
Nowa gruszka prawie pracuje jak stara ale to jeszcze nie koniec regulacji a nie chcę za dużo jeździć dopóki nie wymienię świecy.
Na telefonie pracuje program Torque i jestem ciekaw ile wskazówka od Boost pokazuje u Was w czasie rozpędzania na każdym biegu.
Zanim założyłem nową gruszkę to trochę pojeździłem sprawdzając pompę.
Klapkę na wydechu zablokowałem i pojechałem.
1,2,3 jedzie po staremu a rozpędzając dalej na 4 czuć jak z gazu komputerek zabiera moc i już na 5 wolniej przyśpiesza a na 6 wcale i ledwo trzyma prędkość.
Dzięki temu poznałem co to jest tryb awaryjny silnika i zapala się check engine a potem wywala usterkę P0238.
Tutaj mam kawałek filmu z moich prób
https://www.youtube.com/watch?v=b7tt3os1...e=youtu.be
Spadł mi do kanału i to na ten plastik ...............................
Jak go odkręcałem to suwmiarką zdjąłem ten wymiar żeby potem tak samo założyć.
Założyłem nowy nie zakładałem zderzaka,belki i pojechałem na DOL sprawdzić jak działa.
Niestety z takim wymiarem silnik nie pracował ja ze starą gruszką wtedy dwie 10 i trochę pokręciłem w lewo albo prawo
Efekt sprawdzałem jazdą i na podglądzie z OBD2 na telefonie.
Nowa gruszka prawie pracuje jak stara ale to jeszcze nie koniec regulacji a nie chcę za dużo jeździć dopóki nie wymienię świecy.
Na telefonie pracuje program Torque i jestem ciekaw ile wskazówka od Boost pokazuje u Was w czasie rozpędzania na każdym biegu.
Zanim założyłem nową gruszkę to trochę pojeździłem sprawdzając pompę.
Klapkę na wydechu zablokowałem i pojechałem.
1,2,3 jedzie po staremu a rozpędzając dalej na 4 czuć jak z gazu komputerek zabiera moc i już na 5 wolniej przyśpiesza a na 6 wcale i ledwo trzyma prędkość.
Dzięki temu poznałem co to jest tryb awaryjny silnika i zapala się check engine a potem wywala usterkę P0238.
Tutaj mam kawałek filmu z moich prób
https://www.youtube.com/watch?v=b7tt3os1...e=youtu.be