(19.04.2018, 18:05)HipcioSmart napisał(a): Witajcie. Osobiście zdiagnozowałem auto i jest to usterka mechaniczna. Tak jak pisałem wcześniej pobliski warsztat samochodowy sprawdził ciśnienie w cylindrach i stwierdził że wszystko jest OK. Jednak nie jest OK. Sam osobiście pomierzyłem ciśnienia i jest tak: Cylinder od strony koła 12Bar, cylinder środkowy 5,5 Bara, cylinder od strony skrzyni 10,5 Bara. Jak widać jest problem z kompresja. Co za tym idzie trzeba zwalać głowicę. Mogę to zrobić sam i sam założyć drugą sprawną. Nie widzę z tym problemu. Jednak na chwilę obecną nie mam głowicy i całej reszty. Mój smart przekroczył właśnie 90000km więc warto przy okazji wymienić kompletny rozrząd. Co możecie poradzić? Szukać używanej głowicy czy lepiej oddać tą do regeneracji? Jeśli regenerować to gdzie? Jeśli kupić drugą to gdzie? Jakie są wasze doświadczenia przy takich zabiegach? Czy ktoś już wymieniał głowicę z was? Z góry dzięki za wszystkie rady...
A jesteś pewien że to głowica a nie dół ?
Wykonaj próbę olejową, tj. na rozgrzanym silniku dokonaj ponownego pomiaru ciśnień, wstrzykując wcześniej około 5cm3 oleju do cylindra w którym będziesz dokonywał pomiaru. Jak się ciśnienie znacząco poprawi, to jednak dół do robienia a nie góra - głowica.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!