Nie chodzi o unoszenie się, tylko specjalnie jechałem bez ogrzewania w jedną stronę, źeby w warunkach źeczywistych pokazać ile prądu z użył, a w drugą z ogrzewaniem. ( człowiek się poświęca, a drugi tego nie docenia )
Latem jadąc bez klimy do Wrocławia to jest 51 km. zużycie prądu jest 30%
a zimą bez ogrzewania. 38 km. zużycie prądu jest 30% a jak większe mrozy to i większe zużycie .
Radio jak mam włączone nie odczuwam większego poboru, a do świateł założyłem moduł który obniża nap. do 2 V a pobór prądu jest 28 Wat
To są auta narazie do jazdy miejskiej, a nie na trasę. Ale człowiek jak zobaczy źe tak mało wychodzi za prąd to by chciał zaraz pojechać Gdańsk - Zakopane i dalej. W 2019r. na wieść do sprzedaży E - Golf i nie tylko, który przejedzie 600 km. Juz czytałem o autach co przejdą 800 km. nie mówię o Tesli. Któraś firma Japońska pracuje nad bateriami kondesatorowymi , strzał z gniazdka i naładowane.
Mają wejść do produkcji baterie grafenowe, które będą miały te same gabaryty a pojemność 3 razy większą.
Reasumójąc elektryka to zajebiste przyspieszenie, ale wkuźające jest to wyciąganie i chowanie kabla, a jeszcze jak jest deszcz i piach się poprzykleja.
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Latem jadąc bez klimy do Wrocławia to jest 51 km. zużycie prądu jest 30%
a zimą bez ogrzewania. 38 km. zużycie prądu jest 30% a jak większe mrozy to i większe zużycie .
Radio jak mam włączone nie odczuwam większego poboru, a do świateł założyłem moduł który obniża nap. do 2 V a pobór prądu jest 28 Wat
To są auta narazie do jazdy miejskiej, a nie na trasę. Ale człowiek jak zobaczy źe tak mało wychodzi za prąd to by chciał zaraz pojechać Gdańsk - Zakopane i dalej. W 2019r. na wieść do sprzedaży E - Golf i nie tylko, który przejedzie 600 km. Juz czytałem o autach co przejdą 800 km. nie mówię o Tesli. Któraś firma Japońska pracuje nad bateriami kondesatorowymi , strzał z gniazdka i naładowane.
Mają wejść do produkcji baterie grafenowe, które będą miały te same gabaryty a pojemność 3 razy większą.
Reasumójąc elektryka to zajebiste przyspieszenie, ale wkuźające jest to wyciąganie i chowanie kabla, a jeszcze jak jest deszcz i piach się poprzykleja.
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Smart 451
Electric Drive
Electric Drive