Wyjąłem alternator. Ale najpierw odkrecilem miske. I tak wymieniam na taką z korkiem. I już znam przyczynę. A więc to nie pasek się slizgal lecz koło ( rolka ) na walku alternatora. Kółko jest osadzone chyba na niewielkim stozku. Okazało się również że mam kółko z 6cioma rowkami na alternatorze. Pasek ma 5 i to kolko co kupiłem też ma 5 więc chyba było coś kombinkwane. Tak czy inaczej nie mogę odkręcić nakrętki gdyż obraca się razem z wałkiem A kółko się slizga na walku... Ale coś wymyślę....
Z termostatem dam sobie spokój bo w domowych warunkach bez kanału to ja to nie wymianie. Jeśli ktoś potrzebuje to mam nowy termostat ( PW ).
Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka
Z termostatem dam sobie spokój bo w domowych warunkach bez kanału to ja to nie wymianie. Jeśli ktoś potrzebuje to mam nowy termostat ( PW ).
Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka
Smart 450 cdi cabrio