U mnie pompa umarłą po 300 tys. km.
Jeżeli znajdziesz dostęp do pompy zrób jak kolega opisał, jak będzie działać to pozostaje Ci szukać po instalacji od pompy do modułu SAM lub wewnątrz niego.
U znajomego w 450cdi z 2006 roku przy poniżej 150 tys. km w SAM były coś "poprzypalane" na wtyczce.
Tylko nie wiem czy to wina poprzedniego właściciela i serwisantów w Niemczech gdzie kupił auto, w którym jak się okazało ktoś nie dając rady z rozwiązaniem problemu 3 kresek, wymienił skrzynie biegów na inny model nie pasujący do tego rocznika. Może i też modzili coś z instalacją. A może po prostu ktoś rozpinał wtyczki i niewłaściwie wpiął a czas i drgania poprzypalały co nieco styki.
O zmianie skrzyni nie poinformował przy sprzedaży, wyszło to dopiero w Polsce, jak auto trafiło na warsztat by ogarnąć problem 3 kresek i pakietu startowego - rozwiązali to jakubo i filiproll z Lubonia ze Smartgarage.
Jeżeli znajdziesz dostęp do pompy zrób jak kolega opisał, jak będzie działać to pozostaje Ci szukać po instalacji od pompy do modułu SAM lub wewnątrz niego.
U znajomego w 450cdi z 2006 roku przy poniżej 150 tys. km w SAM były coś "poprzypalane" na wtyczce.
Tylko nie wiem czy to wina poprzedniego właściciela i serwisantów w Niemczech gdzie kupił auto, w którym jak się okazało ktoś nie dając rady z rozwiązaniem problemu 3 kresek, wymienił skrzynie biegów na inny model nie pasujący do tego rocznika. Może i też modzili coś z instalacją. A może po prostu ktoś rozpinał wtyczki i niewłaściwie wpiął a czas i drgania poprzypalały co nieco styki.
O zmianie skrzyni nie poinformował przy sprzedaży, wyszło to dopiero w Polsce, jak auto trafiło na warsztat by ogarnąć problem 3 kresek i pakietu startowego - rozwiązali to jakubo i filiproll z Lubonia ze Smartgarage.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!