Wydaje mi się, że mój skrót myślowy nie był aż taki niejasny - w domyśle chodziło mi o odpowiedzialne uzywanie świateł o których napisała Ewa No to może doprecyzuję, co miałem na myśli
jeżeli chodzi o przednie światła przeciwmgłowe 100m nie wynika z definicji przepisów PRD Gdyż możliwość ich użycia jest uwarunkowana niedostateczną widocznością na drodze, spowodowaną np. czynnikiem zewnętrznym w postaci mgły lub opadu Więc stara dobra szkoła uczyła (cytuję tu ś.p. mojego instruktora) kierowca w ten sposób może oceniać możliwość ich użycia, że jeżeli ma widoczność na mniej niż 100m i używa tych świateł, nie powinien powodować oślepiania innych uczestników RD Można je również włączyć na oznaczonej drodze krętej od zmierzchu do świtu. Znaki które do tego uprawniają to: A3 czyli niebezpieczny zakręt, pierwszy w prawo, A4 - niebezpieczny zakręt, pierwszy w lewo oraz tabliczka T5 informująca o początku krętej drogi. co kolokwialnie ująłem jako ostry zakręt
Pozdrawiam z RS Concept
jeżeli chodzi o przednie światła przeciwmgłowe 100m nie wynika z definicji przepisów PRD Gdyż możliwość ich użycia jest uwarunkowana niedostateczną widocznością na drodze, spowodowaną np. czynnikiem zewnętrznym w postaci mgły lub opadu Więc stara dobra szkoła uczyła (cytuję tu ś.p. mojego instruktora) kierowca w ten sposób może oceniać możliwość ich użycia, że jeżeli ma widoczność na mniej niż 100m i używa tych świateł, nie powinien powodować oślepiania innych uczestników RD Można je również włączyć na oznaczonej drodze krętej od zmierzchu do świtu. Znaki które do tego uprawniają to: A3 czyli niebezpieczny zakręt, pierwszy w prawo, A4 - niebezpieczny zakręt, pierwszy w lewo oraz tabliczka T5 informująca o początku krętej drogi. co kolokwialnie ująłem jako ostry zakręt
Pozdrawiam z RS Concept
RS concept (RS chip + EL-TEC + MAKSOR ULTRA)